جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: این که خبر مطرح شده در اخبار شامگاهی امشب استان بوشهر عمدی بوده یا جزء گاف های بیشمار این مرکز به حساب می آید، هنوز مشخص نیست...\r\n
کد خبر: ۴۱۹۶
دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱

فکرشهر - محمد محمدزاده فرد: صدا و سیمای استان بوشهر در اخبار ساعت 20:45 دقیقه امشب 30 تیرماه، درحالی نام جلیل شعرانی را به عنوان تنها نماینده داوری استان بوشهر در رقابت های لیگ برتر فوتبال اعلام کرد که 5 روز قبل یعنی 25 تیرماه پس از هفته ها اختلاف میان داوران دشتستان و هیات فوتبال استان و شهرستان نام محمدحسین زاهدی فرد نیز به عنوان داور وسط از استان بوشهر برای حضور در رقابت های لیگ برتر معرفی شده بود.

به گزارش فکرشهر، طی ماه های گذشته اختلافاتی بین داوران دشتستان و هیات فوتبال استان و شهرستان به وجود آمده بود که به کنار گذاشته شدن داوران دشتستان از لیگ های سراسری انجامید.

پس از آن در تاریخ 25 تیرماه، جلسه ای مشترک بین فرماندار دشتستان، امام جمعه برازجان و تعدادی از مسئولین ورزش و فوتبال استان برگزار گردید که طی آن مسائل پیش آمده مطرح و اختلافات تا حدودی حل شد.

هیات فوتبال استان بوشهر در همان روز و بعد از رفع کدورت ها نامه ای به فدراسیون فوتبال نوشت و نام محمدحسین زاهدی فرد، داور موفق برازجانی را که حذف کرده بود، به همراه جلیل شعرانی به عنوان داوران این استان برای حضور در رقابت های لیگ برتر معرفی نمود.

نامه ی مذکور پس از ارسال به فدراسیون در تاریخ 25 تیرماه مورد تایید قرار گرفت و روز 30 تیرماه به هیات فوتبال شهرستان دشتستان نیز ابلاغ گردید.

به گزارش فکرشهر، با این حال صدا و سیمای استان بوشهر در اشتباهی فاحش تنها نام شعرانی  که کمک داور می باشد را به عنوان تنها داوراستان در لیگ برتر عنوان کرد؛ این که خبر مطرح شده در اخبار شامگاهی امشب استان بوشهر عمدی بوده یا جزء گاف های بیشمار این مرکز به حساب می آید، هنوز مشخص نیست.

بر اساس این گزارش، چند روز پیش نیز در برنامه ای مستند، شهر آبپخش به عنوان روستایی از توابع سعدآباد معرفی شده بود که همین امر اعتراض شدید اهالی این بخش را در پی داشت. ( http://www.fekrshahr.ir/news/4197 )

[[{"fid":"3036","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","attributes":{"height":800,"width":543,"class":"media-element file-default"}}]]

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر