يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان به همراه چند تن از مسئولین با حضور در بخش بوشکان، ضمن دیدار با اعضای شورای اسلامی  و دهیارهای بخش ،از منزل دو تن از ایتام و نیازمندان بازدید و  با مسائل و مشکلات معیشتی آنان آشنا شد.به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع  در این دیدار ها با حضور در منازل چند تن از خانواده های ایتام و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره)، از نزدیک در جریان زندگی ، مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت و ایتام را مورد تفقد و دلجویی قرار داد. 
کد خبر: ۴۲۲۶
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۷

فکرشهر: فرماندار دشتستان به همراه چند تن از مسئولین با حضور در بخش بوشکان، ضمن دیدار با اعضای شورای اسلامی  و دهیارهای بخش ،از منزل دو تن از ایتام و نیازمندان بازدید و  با مسائل و مشکلات معیشتی آنان آشنا شد.

به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع  در این دیدار ها با حضور در منازل چند تن از خانواده های ایتام و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره)، از نزدیک در جریان زندگی ، مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت و ایتام را مورد تفقد و دلجویی قرار داد.

 

وی در این بازدید گفت:خداوند ماه مبارک رمضان را یک فرصت برای بنده خود قرار داده است و باید قبل از اتمام این ماه مبارک، اعمال شایسته و مورد پسند پروردگار را برای سبقت از دیگر مسلمانان انجام دهیم تا مورد آمرزش و رحمت قرار گیریم.

دکتر زارع با بیان اینکه در خصوص کمک به نیازمندان باید حضرت علی(ع) الگوی ما باشد، اضافه کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی برخی نهادها به عنوان نهادهای خدماتی معرفی شده‎اند که یکی از این نهادها کمیته امداد امام خمینی (ره) است که برای حمایت، توانمندسازی و شناسایی خانواده‎های نیازمند است.

وی حل مشکلات معیشتی خانواده  های ایتام و نیازمندان  را مهم و ضروری دانست و افزود :همگی بایستی در جهت رفع مشکلات خانواده های ایتام و نیازمندان تلاش نمائیم.

 

منبع: پرتال فرمانداری

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر