سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۲۹۹
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۱

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: به دنبال این هستیم که با یک برنامه‌ریزی صحیح و اصولی قفل سرمایه‌گذاری گردشگری دریایی را در این استان باز کنیم چرا که معتقدیم هر نوع توسعه در استان بوشهر از طریق دریا و سرمایه‌گذاری در این بخش اتفاق می‌افتد.

به گزارش فکرشهر، عبدالکریم گراوند در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر با داشتن سابقه خوب تجارت دریایی در کنار بیشترین مرز دریایی در خلیج‌فارس دارای ظرفیت‌های مناسبی برای فعالیت بازرگانی است .

 وی افزود: این مزیت‌ها، ایجاب می‌کند که سرمایه‌گذاری مناسبی برای توسعه زیرساخت‌های بنادر این استان انجام شود که در این راستا سعی کرده‌ایم به عنوان یک اولویت زمینه دعوت از سرمایه‌گذاری برای ارتقاء زیرساخت‌های بندری انجام دهیم.

استاندار بوشهر تصریح کرد: وجود ظرفیت‌های مناسب در عرصه گردشگری دریایی سبب شده که این استان به عنوانی یکی از مهمترین استان‌های بندری برای جذب گردشگر باشد.

 گراوند ادامه داد: بر اساس آمارها، تا روز گذشته چهار میلیون گردشگر نوروزی وارد استان بوشهر شده‌اند که شاهد افزایش پنج درصدی ماندگاری آنها در این استان هستیم.

وی بیان کرد: با توجه به این که بیشترین این تعداد در شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم اقاکمت داشته‌اند، این شرایط نشان می‌دهد که نقش واحل به عنوان یک گنجینه در میزان جذب گردشگران موثر واقعه شده است.

استاندار بوشهر بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های مناسب گردشگری، به دنبال این هستیم که با یک برنامه‌ریزی صحیح و اصولی قفل سرمایه‌گذاری گردشگری دریایی را در این استان باز کنیم چرا که معتقدیم هر نوع توسعه در استان بوشهر از طریق دریا و سرمایه‌گذاری در این بخش اتفاق می‌افتد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر