يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۳۶۲
سه‌شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۲

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با وجود افزایش تردد در کلیه محورهای مواصلاتی استان بوشهر، قانون‌مداری رانندگان و حضور هوشمندانه پلیس منجر به سپری‌شدن روز طبیعت بدون هرگونه حادثه‌ای شد.

به گزارش فکرشهر، خلیل واعظی اظهار داشت: با وجود افزایش تردد در کلیه محورهای مواصلاتی استان بوشهر، قانون‌مداری رانندگان و حضور هوشمندانه پلیس منجر به سپری‌شدن روز طبیعت بدون هرگونه حادثه‌ای شد.

 وی با قدردانی از همکاری رانندگان با نیروهای پلیس، به فارس گفت: با توجه به روز پایانی تعطیلات نوروزی در 13 فروردین ماه، محور" کنارتخته به دالکی" به عنوان پرترافیک‌ترین محور شاهد حضور گسترده و انبوهی از خودروها بود که با مدیریت مناسب حادثه‌ای در آن رخ نداد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: کلیه مسیرهای منتهی به تفرج‌گاه‌ها از جمله محور دالکی به تنگ‌ارم، اهرم به کلمه، شبانکاره به برازجان، برازجان به شاهزاده ابراهیم، لاور شرقی و پارک جنگلی عامری در دیلم از دیگر مسیرهای پرترافیک استان در روز طبیعت بودند.

واعظی یادآور شد: در روز طبیعت امسال، خوشبختانه هیچ گونه حادثه رانندگی در سطح استان اتفاق نیفتاد، هر چند در محور کنارتخته به دالکی هم چنان شاهد ترافیک نیمه‌سنگین ولی روان هستیم و تیم‌های مختلف پلیس‌راه در نقاط متعدد این محور حضور دارند.

وی بیان کرد: ساعت 16 تا 21 روز 13 فروردین شاهد بیشترین حجم ترافیک در محورهای استان بودیم که با همکاری رانندگان هیچ‌گونه تصادفی رخ نداد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر