سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: 26 میلیارد ریال برای نوسازی بیمارستان کنگان اختصاص یافت و به زودی تحولات خوبی در این خصوص رخ خواهد داد.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام موسی احمدی ادامه داد: دو میلیارد و 600 میلیون تومان برای بازسازی ساختمان جدید بیمارستان کنگان در نظر گرفته شده است و به زودی تحولات خوبی در این خصوص رخ خواهد داد.نماينده شهرستان هاي كنگان، دير، جم و عسلويه در مجلس شورای اسلامی گفت:مرکز شبانه روزی بهداشت سیراف نیز مورد تصویب قرار گرفته و اعتبار خوبی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۴۲۳۷
چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۱

فکرشهر: نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: 26 میلیارد ریال برای نوسازی بیمارستان کنگان اختصاص یافت و به زودی تحولات خوبی در این خصوص رخ خواهد داد.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام موسی احمدی ادامه داد: دو میلیارد و 600 میلیون تومان برای بازسازی ساختمان جدید بیمارستان کنگان در نظر گرفته شده است و به زودی تحولات خوبی در این خصوص رخ خواهد داد.

نماينده شهرستان هاي كنگان، دير، جم و عسلويه در مجلس شورای اسلامی گفت:مرکز شبانه روزی بهداشت سیراف نیز مورد تصویب قرار گرفته و اعتبار خوبی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

وي با بيان اينكه حضور پزشکان متخصص در شهرستان کنگان تسهیل شده است گفت: طرحی را که با کمک دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اجرا کرده‌ایم سیل متخصصان را به این سمت هدایت کرده است.

بيمارستان عسلويه صد درصد تجهيز شده است

احمدی افزود: تجهیزات و کادر نیروهای بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه نیز تکمیل شده است و افتتاح این بیمارستان نیز باعث کاهش مراجعین از این شهرستان به کنگان خواهد شد.

نماينده شهرستان هاي كنگان، دير، جم و عسلويه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : روشنایی و سکوهای زمین چمن فوتبال سیراف نیز با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال در نظر گرفته شده بود.

وی افزود: همچنین دولت اعتبارات کم نظیری برای سیراف نظیر ورودی شهر سیراف با اعتبار 950 میلیون تومان، کتابخانه سیراف یک میلیارد و 200 میلیون تومان، مبلمان شهری سیراف 500 میلیون تومان، آسفالت شهری 600 میلیون تومان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری، 3میلیارد و 500 میلیون تومان نیز برای ساحل سازی و دیوار حفاظتی اختصاص یافته است.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر