شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: در اجرای طرح نهضت سبز در استان بوشهر امسال 50 هزار اصله نهال جنگلی در 21 کیلومتردر اطراف نیروگاه اتمی بوشهر کشت می‌شود.به گزارش فکرشهر، شاپور رستمی در نشست با مسئولان منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر با بیان اینکه نهضت جنگل‌کاری در استان بوشهر آغاز شده اظهار کرد: توسعه درختکاری در مناطق مختلف آثار و برکات مهمی در بخش‌های مختلف دارد که این مهم در استان بوشهر تحت عنوان نهضت سبز در حال اجرا است.
کد خبر: ۴۲۵۷
پنجشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۶

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: در اجرای طرح نهضت سبز در استان بوشهر امسال 50 هزار اصله نهال جنگلی در 21 کیلومتردر اطراف نیروگاه اتمی بوشهر کشت می‌شود.

به گزارش فکرشهر، شاپور رستمی در نشست با مسئولان منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر با بیان اینکه نهضت جنگل‌کاری در استان بوشهر آغاز شده اظهار کرد: توسعه درختکاری در مناطق مختلف آثار و برکات مهمی در بخش‌های مختلف دارد که این مهم در استان بوشهر تحت عنوان نهضت سبز در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در اجرای برنامه ها و طرح‌های مختلف صنعتی، تولیدی ،و تاسیساتی ایجاد  توسعه فضای سبز در اولویت است تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ ریزی‌های انجام شده در واگذاری اراضی به  بخش‌های مختلف تولیدی باید 20 درصد اراضی به فضای سبز تبدیل شود که اجرای این طرح تحول مهمی در توسعه فضای سبز ایجاد کرده است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ توسعه فضای سبز در استان بوشهر گفت: نهادینه شدن این فرهنگ سبب توسعه فضای سبز می‌شود.

رستمی با بیان اینکه سرانه فضای سبز دو دهم درصد در شهر بوشهرافزایش یافته است گفت: با اجرای طرح نهضت فضای سبز در استان بوشهر سرانه فضای سبز به شش متر مربع افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه طرح‌های جنگل کاری در پدیده گرد و غبار اثرات مثبتی دارد گفت:  توجه نکردن به حفظ و حراست از منابع طبیعی سبب شده که امروز با مشکل و پدیده گرد و غبار مواجه شویم.

رستمی افزود: زمین، آب و نهال متناسب با شرایط محیطی از جمله عوامل مهم توسعه درختکاری است که باید مورد توجه باشد.

وی اظهار کرد: نهضت درختکاری باید با استفاده از همه ظرفیت‌ها وقابلیت‌ها در همه شهرها و روستاهای استان بوشهر انجام شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از کشت50 هزار اصله نهال جنگلی در حریم نیروگاه اتمی بوشهر خبرداد و گفت: در اجرای طرح نهضت سبز در استان بوشهر امسال 50 هزار اصله نهال جنگلی در 21 کیلومتردر اطراف نیروگاه اتمی بوشهر کشت می‌شود.

رستمی بر تدوین نقشه راه توسعه فضای سبز تاکید وتصریح کرد: در تدوین نقشه مطالعاتی طرح جامع مطالعاتی فضای سبز اجرای برنامه‌ها بر اساس این طرح اجرایی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر