يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس صنعت، معدن و تجارت بوشهر خبر داد:
فکرشهر: رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: در سال گذشته اصناف بوشهری با یک‌هزار و ۶۲ فقره بیشترین و شهرستان دیر با ۳۳ فقره کمترین میزان تخلف مرتکب شده‌اند...
کد خبر: ۴۲۶۱۵
پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲

فکرشهر: رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: در سال گذشته اصناف بوشهری با یک‌هزار و ۶۲ فقره بیشترین و شهرستان دیر با ۳۳ فقره کمترین میزان تخلف مرتکب شده‌اند.

به گزارش فکرشهر، سید حسین حسینی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های اجرا شده در سال گذشته در این سازمان، بازرسی مستمر از بازار به منظور کنترل قیمت‌ها بوده است.

 وی افزود: در این راستا موفق شدیم در جهت حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، ۶۱ هزار و ۵۳۲ فقره بازرسی از واحدهای صنفی استان بوشهر انجام دهیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر تصریح کرد: نتیجه این بازرسی‌ها به تشکیل پرونده و معرفی سه هزار و ۴۳۰ تخلف صنفی منجر شده است که سازمان تعزیرات حکومتی بر اساس قانون با متخلفین برخوردار می‌کند.

به نوشته فارس، حسینی‌محمدی ادامه داد: بر اساس یک برنامه مدون در قالب گشت‌های ویژه بازار استان بوشهر که متشکل از 41 هزار واحد صنفی است بازرسی می‌شود.

وی عنوان کرد: در این گشت‌های ویژه قضات سازمان تعزیرات حکومتی در کنار بازرسین دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل استاندارد و اماکن نیروی انتظامی نیز حضور دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر بیان کرد: در سال گذشته اصناف بوشهری با یک‌هزار و ۶۲ فقره بیشترین و شهرستان دیر با ۳۳ فقره کمترین میزان تخلف مرتکب شده‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر