شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش نیازمند مشارکت جمعی همه مردم و مسئولین و همه اقشار جامعه بوده و در این راستا مدیران مدارس باید مشارکت طلب باشند.به گزارش فکرشهر، عبدالرسول عمادی در همایش  مبلغان دینی و مروجان فرهنگی بخش دلوار که در محل سالن شهید رئیسعلی دلواری برگزار شد به نقش روحانیت در تعالی دینی و فرهنگی اشاره و اظهار داشت: در آموزش مکتب‌خانه‌ای، همواره روحانیت نقش محوری در عرصه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان داشته‌اند که باید این جایگاه در سیستم آموزشی جدید نیز تعریف شود.
کد خبر: ۴۲۶۲
پنجشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۰

فکرشهر: رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش نیازمند مشارکت جمعی همه مردم و مسئولین و همه اقشار جامعه بوده و در این راستا مدیران مدارس باید مشارکت طلب باشند.

به گزارش فکرشهر، عبدالرسول عمادی در همایش  مبلغان دینی و مروجان فرهنگی بخش دلوار که در محل سالن شهید رئیسعلی دلواری برگزار شد به نقش روحانیت در تعالی دینی و فرهنگی اشاره و اظهار داشت: در آموزش مکتب‌خانه‌ای، همواره روحانیت نقش محوری در عرصه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان داشته‌اند که باید این جایگاه در سیستم آموزشی جدید نیز تعریف شود.

وی به پیشینه درخشان استان بوشهر در بهره‌گیری از سبک نوین مدارس اشاره کرد و گفت: برادران روحانی سعادت با تلفیقی از آموزش سنتی و جدید دومین مدرسه سبک جدید کشور را در بوشهر بنا گذاشتند.

عمادی با بیان اینکه تعلیم و تربیت مسئولیتی همگانی است افزود: آموزش و پرورش نیازمند مشارکت جمعی همه مردم و مسئولین و همه اقشار جامعه است.

وی اضافه کرد: مدیران مدارس باید مشارکت طلب باشند و زمینه مشارکت جمعی را فراتر از انجمن اولیا و مربیان فراهم کنند.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش توسعه فرهنگی را از اولویت‌های آموزش و پرورش برشمرد و تصریح کرد: در نظام جامع مدیریت ارزیابی و عملکرد آموزش و پرورش  فعالیت‌ها و عملکرد مدیران در حوزه فرهنگی به ویژه اقامه نماز مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی در پایان خواستار تقدیر و تجلیل از فعالان نماز در بین مدارس در سطح مدیران و دانش آموزان شد.

امام جمعه دلوار نیز در همایش مبلغان دینی و مروجان فرهنگی بخش دلوار از مجموعه آموزش و پرورش منطقه دلوار در برگزاری این همایش تقدیر کرد و گفت: نتیجه دغدغه فرهنگی و تزکیه نفس دانش آموزان در آموزش و پرورش، رشد، بالندگی و پویایی دانش آموزان است.

حجت‌الاسلام علی زاهددوست تصریح کرد: تحول فرهنگی در آموزش و پرورش نیازمند پیوند حوزه‌های علمیه و مدارس است.

وی افزود: در بخش دلوار حضور روحانیون به صورت داوطلبانه در مدارس می‌تواند به عنوان یک الگو زمینه ساز تحول فرهنگی عظیمی در این بخش باشد.

زاهددوست همچنین اعلام کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با آموزش و پرورش، زمینه لازم برای تاسیس مدارس امین در دو حوزه خواهران و برادران در بخش دلوار رفاهم شده است.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر