يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شورای روحانیت اهل سنت استان بوشهر روز پنجشبنه با صدور بیانیه ای، جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه را محکوم و خواستار پایان دادن سکوت مجامع بین المللی و کشورهای اسلامی نسبت به این وحشی گری ها شدند.به گزارش فکرشهر، دربخشی ازاین بیانیه از رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شجاع و ظلم ستیز ایران تقدیر شده است.
کد خبر: ۴۲۹۱
جمعه ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷

فکرشهر: شورای روحانیت اهل سنت استان بوشهر روز پنجشبنه با صدور بیانیه ای، جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه را محکوم و خواستار پایان دادن سکوت مجامع بین المللی و کشورهای اسلامی نسبت به این وحشی گری ها شدند.

به گزارش فکرشهر، دربخشی ازاین بیانیه از رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شجاع و ظلم ستیز ایران تقدیر شده است.

شورای روحانیت اهل سنت استان بوشهردربیانیه خود آورده است: دراین ایام شاهدیم که چگونه صهیونیست های غاصب و مستبد به عنوان نوچه های آمریکا و استکبار با اجازه مطلق آنها بار دیگر مردم قهرمان فلسطین وشهر غزه را با انواع مختلف سلاح های کشنده هواپیماهای مدرن، موشک های دوربرد، توپ و تانک مورد تهاجم همه جانبه قرارداده اند.

آنان افزوده اند: این حملات وحشیانه نه تنها صدها شهید و مجروح برجای گذاشته بلکه صهیونیست های بی رحم گستاخانه اسرای بی دفاع غزه را یا زنده سوزاندند یا زنده به گور می کنند. 

دراین بیانیه آمده است: حال که همه سران حکومت های عربی و اسلامی به خاطر حفظ منافع شخصی و حاکمیت موهوم خود سکوت را بر اعتراض ترجیح داده اند، نظام و ملت جان بر کف ایران اسلامی به رهبری حضرت امام خامنه ای یکه و تنها، قاطع دراین میدان معترض و حمایت خود را از مردم مبارز و مظلوم غزه اعلام داشته اند. 

شورای روحانیت اهل سنت استان بوشهر در پایان این بیانیه یادآورشده است: این شورا در اجرای دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن نمایش نفرت خود از رژیم غاصب و فاشیست صهیونیست در راهپیمایی روز قدس، اعلام می دارد خطیبان و امامان جمعه استان بوشهر این هفته را به نام غزه پایتخت مقاومت و جهاد در نمازهای عبادی سیاسی جمعه با ایراد خطبه ای یکپارچه، حمله وحشیانه و قتل عام مردم غزه را برای مردم تشریح کنند. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر