چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: همزمان با ادامه جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم تحت محاصره غزه، شمار زیادی از یهودیان با برگزاری تجمعات و تظاهرات در چند روز گذشته یا شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس در کشورهای مختلف بویژه غربی، جنایات جنگی رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند.به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، گزارش منابع خبری و رسانه های بین المللی و همچنین تصاویر مختلف نان می دهد که یهودیان تنفر خود را از اقدامات رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
کد خبر: ۴۳۰۰
جمعه ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۶

فکرشهر: همزمان با ادامه جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم تحت محاصره غزه، شمار زیادی از یهودیان با برگزاری تجمعات و تظاهرات در چند روز گذشته یا شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس در کشورهای مختلف بویژه غربی، جنایات جنگی رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، گزارش منابع خبری و رسانه های بین المللی و همچنین تصاویر مختلف نان می دهد که یهودیان تنفر خود را از اقدامات رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، همزمان با سکوت و حتی حمایت رسانه های غربی بویژه آمریکایی از تداوم جنایات رژیم صهیونیستی، مشارکت گسترده یهودیان در کشورهای مختلف برای محکومیت اقدامات این رژیم بازتاب گسترده ای در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پیدا کرده است.

میلیون ها ثبت اعتراض مردمی در فضای مجازی و گردش پیاپی تصاویر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه که تاکنون بیش از 800 شهید بویژه از بین زنان و کودکان و هزاران زخمی بر جای گذاشته است، فقط بخشی از توجه مردم جهان به این موضوع در فضای مجازی است در حالیکه حامیان رژیم صهیونیستی که بیشتر توسط یگان فضای مجاری ارتش این رژیم اقدام می کنند 220 هزار مورد ثبت شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر