سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۰۴۳
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۶

فکرشهر: فرمانده دریابانی ‌بوشهر از کشف مواد مخدر در آب‌های بندر دلوار خبر داد و گفت: با تلاش ماموران دریابانی بوشهرحدود ۳۰۸ کیلوگرم تریاک کشف شده است.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ پاسدار ولی الله رضایی‌نژاد در جمع خبرنگاران در تنگستان، یکی از ماموریت‌های مهم دریابانی را مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و کالا دانست و اظهار داشت: برای تحقق این مهم تیم‌های عملیاتی با امکانات و تجهیزات کامل به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

وی، اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی نیروهای دریابانی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: رصد شبانه‌روزی فعالیت قاچاقچیان توسط نیروهای دریابانی مورد توجه قرار دارد که در این راستا نیروهای دریابانی بر همه فعالیت‌ها اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی دارند.

فرمانده دریابانی استان بوشهراز کشف  مواد مخدر در آبهای بندر دلوار خبرداد و خاطر نشان کرد: محموله  308 کیلوگرمی تریاک در پی فعالیت‌های کنترلی و اطلاعاتی پایگاه دریابانی در آبهای بندر دلوار تنگستان کشف شد.

رضایی‌نژاد بیان کرد: با افزایش اقدام‌های نظارتی و اشراف اطلاعاتی، کارکنان پایگاه دریابانی بوشهر موفق شدند این محموله را کشف کنند.

وی با بیان اینکه در همین زمینه یک دستگاه خودرو زانتیا توقیف شد خاطر نشان کرد: تجهیزات به همراه محموله کشف شده به مرجع قضایی تنگستان تحویل شد.

فرمانده دریابانی استان بوشهر با تاکید بر برخورد قاطع با قاچاقچیان و جلوگیری از ورود قاچاق تصریح کرد: تلاش می‌شود با فعالیت شبانه روزی امنیت مطلوبی برای مردم و فضای ناامنی برای سوداگران مرگ و قاچاقچیان فراهم شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر