دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۰۶۳
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: محموله بزرگ قاچاق در شهرستان تنگستان کشف شد و در همین راستا سه متهم دستگیر شدند.

به گزارش فکرشهر، سردار خلیل واعظی پیش از ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله و مبارزه با قاچاق اقدامات خوبی صورت گرفته و طرح‌های متنوعی را در دست اجرا داریم.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس برای مقابله با قاچاق خاطرنشان کرد: در این راستا به موفقیت‌های خوبی دست یافته‌ایم و شاهد افزایش میزان کشفیات هستیم.

واعظی با اشاره به شناسایی یک انبار دپوی کالای قاچاق در شهرستان تنگستان بیان کرد: ماموران پلیس شهرستان تنگستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پژو و یک دستگاه خودرو وانت مشکوک شده و آن‌ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو های توقیف شده مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق فاقد مدارک گمرکی را کشف کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس شهرستان تنگستان پس از چندین روز انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی، یک انبار دپوی کالای قاچاق را در یکی از محله های شهر تنگستان شناسایی کردند.

واعظی اضافه کرد: شب گذشته ماموران پس از هماهنگی مقام قضائی با ورود به انبار تحت نظر و بازرسی از این محل مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق شامل انواع مواد غذایی و لوازم منزل را کشف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای های کشف شده را جمعا ۲۶ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال برآورد کرده اند گفت: در همین راستا سه متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضائی تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر