دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهرگفت: افزایش خانه باغ های روستایی در اطراف شهر جدید عالیشهر از توابع شهرستان بوشهر سرانه مصرف آب را بی رویه بالا برده است.به گزارش فکرشهر، روح الله طاهریان پور روز شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: هم اکنون بسیاری از مالکان این خانه باغ ها با آب شرب اقدام به آبیاری باغچه ها و باغ های خود می کنند که مصرف هر انشعاب بیشتر از سه تا چهار برابر مصرف روزانه یک خانواده روستایی است. 
کد خبر: ۴۳۱۷
شنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۴:۱۸

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهرگفت: افزایش خانه باغ های روستایی در اطراف شهر جدید عالیشهر از توابع شهرستان بوشهر سرانه مصرف آب را بی رویه بالا برده است.
به گزارش فکرشهر، روح الله طاهریان پور روز شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: هم اکنون بسیاری از مالکان این خانه باغ ها با آب شرب اقدام به آبیاری باغچه ها و باغ های خود می کنند که مصرف هر انشعاب بیشتر از سه تا چهار برابر مصرف روزانه یک خانواده روستایی است. 

وی اضافه کرد: 10 روستا با جمعیت شش هزارو 272 نفر تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی درمحدوده یادشده قرار دارند که تعدد و افزایش این خانه باغ ها خدمات رسانی این شرکت به روستاهای پیرامونی را با مشکل روبه رو کرده است. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهراضافه کرد: با توجه به خشکسالی و کمبود شدید آب، صرفه جویی در مصرف این مایع حیاتی بویژه در بخش روستایی بسیار ضروری است. 

وی گفت: برای افزایش فشار آب که در برخی از روستاهای اطراف عالیشهر مشکل آفرین شده است یک دستگاه پمپ خریداری شده و با نصب آن امکان آبگیری مشترکین بهتر خواهد شد.

طاهریان پور افزود: همچنین با توجه به این که استفاده از آب شرب برای مصارف فضای سبز توسط برخی مشترکین در خانه باغ ها تخلف محسوب می شود درصورت ادامه این روند با متخلفان برخورد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر گفت:اکنون 517 روستای این استان با جمعیت 308 هزارنفر که 99 درصد جمعیتی روستایی استان را شامل می شود تحت پوشش شبکه ها و خطوط آبرسانی این شرکت قرار دارند.

طاهریان پور اضافه کرد: 619 روستای دارای سکنه با جمعیتی نزدیک به 312هزار نفر در استان وجود دارد که 102 روستا با جمعیتی حدود سه هزار نفر که 1.1 درصد از جمعیت کل استان را شامل می شود فاقد شبکه ها و خطوط آبرسانی هستند و آب مورد نیاز آنها با تانکرهای آبرسانی و منابع آب محلی تامین می شود. 

وی افزود: این شرکت افزون بر ارایه خدمت به روستاهای استان بوشهر سه شهر با جمیعت 11 هزار نفر را نیز زیر پوشش دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر