شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: برخی کارگران وابسته به پیمانکاری های صدرا در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق فروردین تا تیرماه خود، دست به تجمع زدند.به گزارش فکرشهر، این کارگران که طرف قرارداد پیمانکاری های فعال در جزیره صدرا می باشند، صبح شنبه با تجمع مقابل درب ورودی کارخانه نسبت به عقب افتادن چهارماهه حقوق شان اعتراض کردند.تعداد کارگران وابسته به پیمانکاری های صدرا قریب 200 نفر می باشد که شمار معترضان تجمع امروز حدود 50 نفر برآورد شد.
کد خبر: ۴۳۲۰
شنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۴:۳۱

فکرشهر: برخی کارگران وابسته به پیمانکاری های صدرا در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق فروردین تا تیرماه خود، دست به تجمع زدند.

به گزارش فکرشهر، این کارگران که طرف قرارداد پیمانکاری های فعال در جزیره صدرا می باشند، صبح شنبه با تجمع مقابل درب ورودی کارخانه نسبت به عقب افتادن چهارماهه حقوق شان اعتراض کردند.

تعداد کارگران وابسته به پیمانکاری های صدرا قریب 200 نفر می باشد که شمار معترضان تجمع امروز حدود 50 نفر برآورد شد.

این گروه در اعتراض به بی توجهی مسئولان شرکت صنعتی دریایی ایران و اینکه حقوق کارمندان شرکت پرداخت اما دستمزد کارگران عقب مانده، مانع از ورود کارمندان مرد شرکت صدرا به بخش اداری شدند. 

این تجمع در حالی ساعتی بعد خاتمه یافت که مسئولان نیروی انتظامی با حضور در محل و تایید خواسته صنفی کارگران، از آنها خواستند با توجه به قول ضمنی مسئولان صدرا برای تسریع در پرداخت به پیمانکاران و کارگران، آنها فرصت دیگری به شرکت دهند.

در این تجمع مسئولان شرکت صدرا به میان معترضان نیامدند.

شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) از سال گذشته که از قرارگاه خاتم الانبیا سپاه به یک شرکت راه و ساختمانی به نام آبادراهان پارس واگذار شد، با تعطیلی بخش کشتی سازی مواجه گردید و اکنون بخش سکوسازی آن نیز دچار مشکلات زیادی شده است. 

چندی پیش کارگران صدرا در نامه ای خطاب به مسئولان استانی نسبت به آنچه تلاش مالک جدید شرکت جهت ایجاد یک شرکت جدید و انتقال اموال صدرا به آن که منتهی به اعلام ورشکستگی کامل این کارخانه در بوشهر می شود هشدار داده و خواستار هوشیاری مسئولان شده بودند.

منبع: خلیج فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر