دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۲۳۳
پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۴

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به تدوین سند عمرانی سال ٩٧ استان بوشهر گفت: بر اساس این سند تاکنون ١٢۴ طرح عمرانی با اعتبار ۴١٠ میلیارد تومان برای افتتاح در دهه فجر پیش‌بینی شده است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، مهرداد ستوده در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر به میزبانی دیر بیان کرد: تمرکز ما در اجرای طرح‌های عمرانی بر روی طرح‌های نیمه تمام و به‌ویژه طرح‌هایی است که مطالبات مردم باشند.

وی با بیان اینکه پایش و نظارت بر طرح‌ها یکی از سیاست‌ها در حوزه عمرانی برای تخصیص اعتبارات است تاکید کرد: برای تقویت اعتبارات شهرداری‌ها اعتبارات عوارض آلایندگی و ارزش افزوده برای تکمیل طرح‌های شهری در اختیار شهرداری‌های استان قرار می‌گیرد.

معاون امور عمرانی استاندار درباره روند پیشرفت ساخت اسکله خورخان نیز گفت: با وجود اینکه تاکنون 7 میلیارد تومان برای اجرای این طرح پرداخت شده اما نحوه کار پیمانکار راضی کننده نیست و اداره کل شیلات باید با نظارت بیشتر زمینه تسریع در اجرای این طرح را فراهم کند.

وی با اشاره به تدوین سند عمرانی سال ٩٧ استان بوشهر افزود: بر اساس این سند تاکنون ١٢۴ طرح عمرانی با اعتبار ۴١٠ میلیارد تومان برای افتتاح در دهه فجر پیش‌بینی شده است.

ستوده تاکید کرد: اولویت برای تعریف طرح جدید توسعه زیرساخت‌ها و گردشگری است که زمینه اشتغال، درآمدزایی و معیشت مردم را هم فراهم می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر