جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهرگفت: گاز رسانی به شهرهای وحدتیه، آباد و بردخون و 23 روستای این استان دردست اجراست.به گزارش فکرشهر، مهندس غلامعباس حسینی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:با بهره برداری از این طرح ها پنج هزارو شش خانوار در مناطق شهری وشش هزارو 373 خانوار نیزدرمناطق روستایی به جمع خانوارهای برخوردار از شبکه گاز استان بوشهر اضافه می شوند.
کد خبر: ۴۳۳۱
شنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۵:۱۹

فکرشهر: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهرگفت: گاز رسانی به شهرهای وحدتیه، آباد و بردخون و 23 روستای این استان دردست اجراست.
به گزارش فکرشهر، مهندس غلامعباس حسینی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:با بهره برداری از این طرح ها پنج هزارو شش خانوار در مناطق شهری وشش هزارو 373 خانوار نیزدرمناطق روستایی به جمع خانوارهای برخوردار از شبکه گاز استان بوشهر اضافه می شوند.

وی بدون اشاره به میزان اعتبار گاز رسانی به شهرها و روستاهای یادشده اضافه کرد: با پایان عملیات گازرسانی به شهر ها و روستاهای در دست اجرا، شمار شهرهای گازدار این استان به 33 شهر و روستاهای برخوردار از گاز نیز به 160 روستا افزایش می یابد.

وی یادآورشد: روستاهای یادشده در شهرستان های دشتستان، تنگستان ، دیر، عسلویه، کنگان وگناوه و شهرها نیز در شهرستان های دشتستان ، تنگستان و دیر واقع شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر اضافه کرد: تاکنون یکهزارو 258کیلومتر شبکه گذاری گاز در روستاهای این استان اجرا شده است.

وی گفت:همچنین تاکنون 27هزارو 840 انشعاب گاز در روستاهای استان بوشهر نصب شده است.

حسینی اظهارداشت: با بهره برداری از طرح های یادشده 90 درصد از جمعیت شهری و نیز 40 درصد از جمعیت روستایی استان بوشهر زیر پوشش شبکه گاز رسانی قرار می گیرند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر