شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: آمار طلاق در استان بوشهر در سه ماهه ابتدای سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 14 درصدی داشته است.به گزارش فکرشهر، علی حسن‌پور در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: در سال گذشته از 55 هزار پرونده‌های ارجاع داده شده به دادستان، 18 هزار پرونده مختومه شده که یک سوم پرونده از پرونده‌های مختومه مربوط به شهر بوشهر است.دادستان عمومی و انقلاب بوشهر تصریح کرد: در سه ماهه اول سال‌جاری نیز از 18 هزار پرونده‌ ورودی 5 هزار پرونده مربوط به شهر بوشهر بوده است.
کد خبر: ۴۳۴۴
يکشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۸

فکرشهر: دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: آمار طلاق در استان بوشهر در سه ماهه ابتدای سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 14 درصدی داشته است.

به گزارش فکرشهر، علی حسن‌پور در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: در سال گذشته از 55 هزار پرونده‌های ارجاع داده شده به دادستان، 18 هزار پرونده مختومه شده که یک سوم پرونده از پرونده‌های مختومه مربوط به شهر بوشهر است.

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر تصریح کرد: در سه ماهه اول سال‌جاری نیز از 18 هزار پرونده‌ ورودی 5 هزار پرونده مربوط به شهر بوشهر بوده است.

وی ادامه داد: با فعالیت‌هایی که صورت گرفته سعی کردیم تملک اراضی برای اجرای پروژه‌های عمرانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت بگیرد تا روند اجرای پروژه‌های عمرانی دچار وقفه نشود.

حسن‌پور با بیان اینکه در موارد متعددی از تخریب غیرمجاز بافت قدیم جلوگیری کرده‌ایم، اضافه کرد: به نیروی انتظامی نیز تذکر داده‌ایم که همراه با شهرداری به جمع آوری متکدیان اقدام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر ادامه داد: شهرداری نیز از طرف راهنمایی و رانندگی موظف شده که برای کنترل عبور و مرور خیابان‌ها اقدام به نصب دوربین‌های مدار بسته کند که این امر نقش بسزایی دارد.

این مسئول یادآور شد: 81 شورای حل اختلاف شهری و هفت شورای حل اختلاف روستایی در استان بوشهر فعالیت دارند که 22 شعبه شهری شوراهای حل اختلاف استان مربوط به شهر بوشهر هستند.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر از لحاظ آمار طلاق مطلوبی را ندارد، ابراز داشت: آمار طلاق استان بوشهر در سال 91، 573 مورد بوده که این آمار در سال گذشته به یک‌هزار و 102 مورد افزایش داشته است.

حسن‌پور با بیان اینکه آمار طلاق در استان بوشهر در سه ماهه ابتدایی سال‌جاری کاهش 14 درصدی داشته، افزود: اصلی‌ترین عامل طلاق در استان بوشهر عدم پایبندی زوجین به کانون خانواده بوده است.

برای برخورد با استعمال دخانیات در اماکن عمومی منعی وجود ندارد

دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر یادآور شد: با ابلاغ قانون کنترل جامع و مبارزه ملی با دخانیات استعمال دخانیات در اماکن عمومی و همچنین قهوه‌خانه‌های سنتی جرم محسوب می‌شود و دیگر مانند گذشته منعی برای برخورد با این معضل وجود ندارد.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر