جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۵۹۹
پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۶

فکرشهر: رئیس هیات بدن‌سازی و پرورش اندام شهرستان جم گفت: اعزام یک‌صد ورزشکار و کسب بیش از پنجاه مدال قهرمانی در مسابقات مختلف و ۱۵ کاپ قهرمانی تیمی در مدت زمانی کوتاه، نشان از توانایی بالا و استعداد فرزندان شهرستان جم دارد

به گزارش فکرشهر، محمدرضا نادک‌زاده به فارس گفت: در سال‌های اخیر افتخارات ارزشمندی در سطوح بین‌المللی، ملی و استانی کسب کرده‌ایم که این دستاوردهای مهم با همکاری و تلاش اعضای دلسوز کمیته‌های هیات بدن‌سازی و پرورش اندام شهرستان جم، حاصل شده است. 

وی افزود: اعزام یک‌صد ورزشکار و کسب بیش از پنجاه مدال قهرمانی در مسابقات مختلف و ۱۵ کاپ قهرمانی تیمی در مدت زمانی کوتاه، نشان از توانایی بالا و استعداد فرزندان شهرستان جم دارد که امیدواریم بتوانیم به خوبی از این ظرفیت عظیم در جهت افزایش نشاط و سلامت جامعه استفاده کنیم.

رئیس هیات بدن‌سازی و پرورش اندام شهرستان جم بیان کرد: بدن‌سازی یکی از ورزش‌های مهم جهان است و هر ورزشکاری در هر رشته مختلف نیاز به آماده‌سازی بدن خود دارد.

وی یاد آور شد: باشگاه‌های زیادی برای آقایان و بانوان در سطح شهرستان جم وجود دارد که علاقه‌مندی جوانان به این رشته ایجاب می‌کند باشگاه‌ها با تمام ظرفیت در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

نادک‌زاده از انتصاب اعضای کمیته های تخصصی این هیات خبر داد و گفت: میثم ایران‌حق و امیر پریشان به عنوان مسئولین کمیته پرس‌سینه و پاورلیفتینگ، غلامرضا اکبری رئیس کمیته انضباطی، هاشم افشاری و حسین اسدی مسئولین کمیته داوران و  علی جم نژاد رئیس کمیته نظارت بر سلامت باشگاه‌ها انتخاب شده است.

وی ادامه داد:  فرشید فرهنگ‌دوست به عنوان رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی،  محمد تقی نژاد رئیس کمیته پرورش اندام، عباس محمد زاده، برزین شجاعی و رضا نظری کیا مسئولین کمیته فیزیک و بادی‌کلاسیک و جواد مشتاق ،حمید رفیعی‌پور، علی ثناگویان، شهریار باورصاد و علی بختیاری‌نیا نیز از اعضای کمیته اجرایی این هیات منصوب شده و فعالیت می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر