يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
دکتر زارع خبر داد:
فکرشهر: وی گفت: فاز یک طرح جامع مطالعاتی مدیریت و کنترل سیلاب برازجان آماده و تدوین شده است و این طرح مطالعاتی پایه و مبنایی برای اجرای پروژه خواهد شد. زارع تصریح کرد: در این راستا و بر اساس...
کد خبر: ۴۳۷۲
يکشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۰

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی برای کنترل سیلاب در شهر برازجان در کمیته برنامه ریزی شهرستان در سالجاری مصوب شده است .

به گزارش فکرشهر، وی در نشست بررسی طرح های مهار و کنترل سیلاب در شهر برازجان بیان داشت: سیلاب ها در سالهای اخیر خسارات جبران ناپذیری را به زیرساخت ها و مردم شهر برازجان وارد نموده است.

فرماندار دشتستان افزود: در آذر سال 91 شش نفر از همشهریان برازجانی بر اثر جاری شدن سیل فوت شدند و خانواده های این عزیزان  داغدار شدند.

وی گفت: فاز یک طرح جامع مطالعاتی مدیریت و کنترل سیلاب برازجان آماده و تدوین شده است و این طرح مطالعاتی پایه و مبنایی برای اجرای پروژه خواهد شد.

زارع تصریح کرد: در این راستا و بر اساس طرح جامع و با هماهنگی دستگاه های مربوطه و تخصیص اعتبارات بخش هایی از طرح عملیاتی و اجرایی شود.

مدیر عامل آب منطقه ای استان بوشهر نیز گفت: در مجموعه هفت مسیر رودخانه سیلابی و فصلی بطول 41 کیلومتر وارد شهر برازجان می شود.

شاپور رجایی افزود: یکی از مشلات عدیده  در شهر برازجان جاری شدن آبهای سطحی و سرزیر شدن برخی از رودخانه های فصلی در سطح شهر و هجوم آبهای سیلابی به برخی از منازل می باشد.

مشاورین طرح کنترل و مهار سیلاب شهر برازجان نیز می گویند: فاز اول طرح جامع مطالعاتی مهار و کنترل سیلاب در دو حوزه بالادستی و حوزه داخلی شهر و دره اردو آماده اجراست .

منبع: پرتال فرمانداری دشتستان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر