يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۸۲۶
يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۸

فکرشهر: معاون بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: در راستای ساخت مسکن ویژه طلاب، خانواده معلولان و مددجویان کمیته امداد استان بوشهر ۵۰ میلیارد ریال هزینه شد.

به گزارش فکرشهر، علیرضا بادره در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به ساخت مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان بوشهر اظهار داشت: 12 هزار واحد مسکن‌مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر بوشهر اجرا و تاکنون 90 درصد آن تکمیل شده است.

وی از ساخت 388 واحد مسکونی در شهرهای استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: این واحدها که در شهرهای عالی‌شهر بوشهر، خورموج، دیر، دیلم و کنگان اجراء شده تا پایان امسال 300 واحد آن در شهرهای مختلف به استثنای دیر تکمیل می‌شود.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به ساخت مسکن ویژه خانواده‌های معلول گفت: در انعقاد تفاهم‌نامه با بهزیستی، کمیته امداد و مرکز خدمات حوزه علمیه ساخت 100 واحد مسکونی در دستور کار قرار گرفت.

بادره با اشاره به اختصاص 50 میلیارد ریال برای ساخت این واحدهای مسکونی تصریح کرد: در اجرای این واحدهای مسکونی به هر خانواده دو معلولی 30 میلیون تومان، خانواده تک معلولی 20 میلیون تومان و طلاب 10 میلیون تومان به صورت بلاعوض پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه 100 واحد مسکونی یاد شده تکمیل و تحویل متقاضیان شد افزود: 40 واحد در اختیار طلاب گرفت و 60 واحد دیگر به خانواده‌های دو معلولی، تک معلولی مددجوی تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان بوشهر واگذار شد.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان بوشهر تعمیر و تجهیز مصلاهای جمعه را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: برای ساخت، تعمیر و تجهیز مصلاهای جمعه استان، دفاتر ائمه جمعه، خانه‌های عالم و کتابخانه‌ 10 میلیارد ریال از اعتبارات دولتی تخصیص یافته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر