جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جهانشیر یاراحمدی با اشاره به طرح توسعه تئاتر استان بوشهر در جمع مسئولان فرهنگ و هنر استان بوشهر اظهار داشت: در دیدار با مدیرکل فرهنگ و استان بوشهر طرح جامع ساماندهی و توسعه تئاتر استان بوشهر به وی تقدیم شد.به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، رییس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر در این جلسه که با حضور مدیرکل و مشاور هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و روسای انجمن هنرهای نمایشی شهرستان‌ها برگزار شد، با تشریح این طرح گفت: این طرح مسیر حرکت تئاتر استان در آینده را ترسیم کرده است.
کد خبر: ۴۴۲۸
پنجشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸

فکرشهر: جهانشیر یاراحمدی با اشاره به طرح توسعه تئاتر استان بوشهر در جمع مسئولان فرهنگ و هنر استان بوشهر اظهار داشت: در دیدار با مدیرکل فرهنگ و استان بوشهر طرح جامع ساماندهی و توسعه تئاتر استان بوشهر به وی تقدیم شد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، رییس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر در این جلسه که با حضور مدیرکل و مشاور هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و روسای انجمن هنرهای نمایشی شهرستان‌ها برگزار شد، با تشریح این طرح گفت: این طرح مسیر حرکت تئاتر استان در آینده را ترسیم کرده است.

یاراحمدی در ادامه اضافه کرد: اولویت‌های این طرح اموزش و اجرای عموم است که به زودی مسوولان این کمیته ها را معرفی خواهیم کرد.

وی با درخواست از مسوولان انجمن‌های شهرستان‌ها برای در اولویت قرار دادن این دو برنامه افزود: مسوولان انجمن شهرستان‌ها این دو برنامه را در اولویت قرار دهند و بر مبنای این طرح حرکت کنند تا شاهد شکوفایی تئاتر استان در آینده باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز در ادامه این نشست تصریح کرد: طرح و اقدام علمی رییس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر برای نگارش طرح جامع ساماندهی و توسعه تئاتر استان بسیار مناسب است و می تواند نقش بسزایی در عرصه هنر و فرهنگ استان بوشهر ایفا کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر