سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، زهره شکاری در آیین اهدای خون مسئولان دشتستان اظهار داشت: کمک به بیماران و نجات جان یک بیمار ارزش و اهمیت بسیار زیادی دارد و همه ما باید در هر شرایطی در این راستا اهتمام ورزیم.وی افزود: اهدای خون در واقع اهدای زندگی است و باید نسبت به گسترش این فرهنگ اهتمام ورزیم و نباید فرصت را هدر دهیم.مسئول پایگاه انتقال خون دشتستان با بیان اینکه سالانه بیش از 10 هزار نفر به پایگاه خون دشتستان مراجعه می‌کنند، خاطرنشان کرد: براساس آمار و ارقام موجود، به‌طور متوسط ماهیانه 900 نفر برای اهدای خون به این پایگاه مراجعه می‌کنند.
کد خبر: ۴۴۲۹
پنجشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵

به گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، زهره شکاری در آیین اهدای خون مسئولان دشتستان اظهار داشت: کمک به بیماران و نجات جان یک بیمار ارزش و اهمیت بسیار زیادی دارد و همه ما باید در هر شرایطی در این راستا اهتمام ورزیم.

وی افزود: اهدای خون در واقع اهدای زندگی است و باید نسبت به گسترش این فرهنگ اهتمام ورزیم و نباید فرصت را هدر دهیم.

مسئول پایگاه انتقال خون دشتستان با بیان اینکه سالانه بیش از 10 هزار نفر به پایگاه خون دشتستان مراجعه می‌کنند، خاطرنشان کرد: براساس آمار و ارقام موجود، به‌طور متوسط ماهیانه 900 نفر برای اهدای خون به این پایگاه مراجعه می‌کنند.

شکاری تصریح کرد: عمده خون‌های اهدایی روزانه به بیمارستان‌های شهید گنجی و مهر برای بیماران و همچنین بیماران تالاسمی و تصادفی بعد از فرآوری انتقال و ارسال می‌شود.

وی اضافه کرد: توسعه ساختمان و تامین نیروی انسانی متخصص در پایگاه انتقال خون دشتستان از اساسی‌ترین خواسته‌های این مجموعه است که امیدواریم محقق شود.

فرماندار دشتستان نیز اظهار داشت: توجه به سلامت مردم امری مهم است و در تمام حوزه‌ها و عرصه‌های سلامت باید تلاش مضاعفی داشته باشیم.

ارسلان زارع بیان کرد: اهدای خون اهدای زندگی است و مراکز درمانی و بیمارستانی دشتستان خون مورد نیاز خود را از این پایگاه تامین می‌کنند.


ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر