يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۳۴۷
سه‌شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

فکرشهر: سرپرست شهرداری بوشهر گفت: عملیات اجرایی 14 طرح عمرانی با اعتبار 160میلیارد ریال در شهر بوشهر آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از صدا و سیما، فردین خورشیدی افزود: ساخت پارک حاشیه بلوار شهید قرنی، اجرای گذر نیروگاه گازی به تنگک اول، گذر 24 متری خواجه‌ها، اجرای زیرسازی و آسفالت کوچه‌های شهر و تکمیل ساحل‌سازی فاز 4 پارک مروارید از جمله این طرح‌ها است.

وی اضافه کرد: بهسازی میادین هزار دستگاه، گذر شاهمیری و گذرهای سطح شهر، ساخت کانال و موزاییک‌سازی خیابان جلالی و خواجه‌ها، احداث زمین چمن مصنوعی پارک صدف، پارک آزادگان و صلح آباد، فاز اول اجرای کانال و گذر سرتل به تنگک سوم و فاز اول پارک باغ بهزاد از دیگر طرح‌هایی است که عملیات اجرایی آن در شهر بوشهر آغاز شد.

سرپرست شهرداری بوشهر ادامه داد: در دو هفته آینده نیز عملیات اجرایی افزون بر 20 طرح دیگر در این شهر آغاز می‌شود که در فاصله زمانی 4 ماه تا یک‌سال به بهره‌برداری می رسد.

وی با بیان اینکه اعتبار این طرح‌ها از محل ارزش افزوده و اعتبارات داخلی شهرداری تامین می‌شود تصریح کرد:  ساخت 2 پارکینگ طبقاتی در خیابان شهدا و خیابان صفوی با اعتبار 140 میلیارد ریال نیز از دیگر طرح‌هایی است که تا پایان سال در شهر بوشهر اجرایی می‌شود.

خورشیدی عنوان کرد: المان جدید میدان انقلاب نیز با هم‌فکری یک مشاور و مشارکت مردم و با توجه به پیشینه و بافت قدیم بوشهر طراحی و ساخته خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر