جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۳۷۶
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۱

فکرشهر: رئیس دادگستری جزیره خارگ گفت: عاملان خرید و فروش مواد مخدر در جزیره خارگ راهی زندان شدند.

به گزارش فکرشهر از مهر، رضا حاجب فرد در جلسه ستادی مبارزه با مواد مخدر جزیره خارگ اظهار داشت: بحث مواد مخدر یکی از موضوعاتی است که دستگاه قضایی بخش ویژه خارگ حساسیت ویژه‌ای دارد.

وی افزود: برخوردهای قاطعی در حوزه مبارزه مواد مخدر در جزیره خارگ صورت گرفته است و همکاری خوبی بین دستگاه قضایی، امنیتی و انتظامی وجود دارد که باعث شده شاهد کاهش ۴۶ درصدی ورود مواد مخدر به جزیره خارگ باشیم.

رئیس دادگستری جزیره خارگ تصریح کرد: دستگاه قضایی در زمینه خرید و فروش مواد مخدر در این جزیره با قدرت و جدیت برخورد کرده که ١٣ نفر از اعضای سابقه دار در حوزه خرید و فروش مواد مخدر دستگیر و روانه زندان شدند.

وی خاطرنشان کرد: امروز در جزیره خارگ شاهد کاهش ٨٠ درصدی فروشندگان مواد مخدر هستیم؛ اگر فردی خبر از فروش مواد توسط سوداگران مواد مخدر دارد و به دستگاه امنیتی و انتظامی اطلاع رسانی نکند به کانون خانواده خود و اجتماع خود خیانت کرده است. مردم باید در این زمینه مسئولیت پذیر باشند.

حاجب فرد ادامه داد: موضوع اصلی در زمینه اعتیاد به مواد مخدر بحث پیشگیری است، این پیشگیری باید سرلوحه ادارات آموزش نهادها در بخش ویژه خارگ باشد.

وی گفت: در حوزه مواد مخدر صنعتی باید بصورت ویژه آگاه‌سازی صورت پذیرد. باید کمپ ترک اعتیاد در جزیره خارگ راه اندازی شود، امکانات وجود دارد و همه خواهان رفع این مشکل هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر