يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی گفت: پیگیری تشکیل صندوق خرد زنان روستایی از جمله برنامه‌های در دست اقدام در این شهرستان است.به گزارش فکرشهر، محمد حسینی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: توانمندی زنان در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نیست.وی با بیان اینکه واگذاری مسئولیت‌های اجتماعی، سیاسی و موفقیت زنان در انجام وظایفشان حاکی از روحیه مسئولیت‌پذیری این قشر است خواستار استفاده از کارشناسان مجرب در کارگروه‌های تخصصی و ارایه راهکارهای علمی برای رفع مشکلات شد.
کد خبر: ۴۴۳۸
جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸

فکرشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی گفت: پیگیری تشکیل صندوق خرد زنان روستایی از جمله برنامه‌های در دست اقدام در این شهرستان است.

به گزارش فکرشهر، محمد حسینی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: توانمندی زنان در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه واگذاری مسئولیت‌های اجتماعی، سیاسی و موفقیت زنان در انجام وظایفشان حاکی از روحیه مسئولیت‌پذیری این قشر است خواستار استفاده از کارشناسان مجرب در کارگروه‌های تخصصی و ارایه راهکارهای علمی برای رفع مشکلات شد.

وی معرفی زنان موفق به جامعه و ضرورت حضور زنان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و پیگیری تشکیل صندوق خرد زنان روستایی را از جمله برنامه‌های در دست اقدام عنوان‌ کرد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر