يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه بوشهر گفت: حذف نام خاندان رسول گرامی اسلام(ص) از سال 1344 قمری وجود داشته و اکنون نیز گروهک تروریستی و تکفیری داعش اهداف وهابی‌ها را دنبال می‌کند.به گزارش فکرشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر گفت: جنایاتی که رژیم اشغالگر قدس کرده چنان عجیب است که تمام جهان را آزرده کرده است.
کد خبر: ۴۴۴۵
جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰

فکرشهر: امام جمعه بوشهر گفت: حذف نام خاندان رسول گرامی اسلام(ص) از سال 1344 قمری وجود داشته و اکنون نیز گروهک تروریستی و تکفیری داعش اهداف وهابی‌ها را دنبال می‌کند.

به گزارش فکرشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر گفت: جنایاتی که رژیم اشغالگر قدس کرده چنان عجیب است که تمام جهان را آزرده کرده است.

خطیب نماز جمعه بوشهر با اشاره به اینکه سازمان‌ها و مدعیان حقوق بشر در برابر جنایات عکس‌العمل نشان نمی‌دهند، افزود: متاسفانه دولت‌های استعمارگر همان کسانی که ادعای حقوق بشر دارند از این جنایات حمایت  و مردم مظلوم فلسطین و غزه را محکوم می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه رژیم صهیونیستی حتی به مدرسه سازمان ملل متحد هم ترحم نمی‌کند اضافه کرد: آنان به خانه‌های مسکونی، بیمارستانها، و مدارس رحم نمی‌کنند و این نشان از خوی جنایت پیشه‌ای این رژیم است.

صفایی بوشهری با بیان اینکه کمک‌رسانی و امداد رسانی به مردم ستم‌ دیده غزه باید تقویت شود گفت: متاسفانه کشورهای واسطه در این برنامه مانند مصر همکاری نمی‌کند.

وی با تأکید بر عکس‌العمل قوی کشورهای اسلامی در برابر رژیم جعلی صهیونیستی، گفت: باید به فلسطینیان به ویژه مردم غزه کمک شود تا مردم منطقه مسلح شده که بتوانند در این وانفسای شرایط از خود دفاع کنند.  

امام جمعه بوشهر با اشاره به سالروز تخریب بارگاه خاندان پیامبر اسلام   گفت: تخریب بارگاه خاندان پیامبر اسلام بدست وهابیت از سال 1344 هجری قمری با هدف از بین بردن آثار این خاندان و حذف نام آنان وجود داشته و اکنون نیز گروهک تروریستی داعش، اهداف این تکفیری‌ها را دنبال می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی افزود: اسم حقوق بشر در فضای سیاسی و حقوقی در جهان تحریف شده، به گونه‌ای که آمریکا که خود پرچمدار حقوق بشر می‌داند از بمب اتمی در هیروشیما و ناکازاکی ژاپن استفاده می‌کند و هزاران انسان را نابود می‌کند.

صفایی بوشهری بیان کرد: سازمان ملل متحد که عهده‌دار جنایات رژیم اشغالگر قدس است و عکس‌العملی نشان نمی‌دهد نوعی دیگر از جنایات مراکز مدعی حقوق بشر است.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر