يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۴۸۸
شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

فکرشهر: برای نخستین بار، سمینار ۲ دو روزه با موضوع «کنترل خشم و پرخاشگری در کودکان و نوجوانان» در شهر وحدتیه برگزار شد.

در این سمینار علمی آموزشی، راه کارها و اقدامات علمی و عملی کنترل خشم و پرخاشگری در کودکان و نوجوانان و همچنین پیشگیری و جلوگیری از بروز خشم و پرخاشگری و شناسایی علل و عوامل دخیل در این امر بررسی و آموزش علمی داده شد.

ازجمله محورهای مورد بخش در این نشست، مولفه ها و سرفصل های مهم مورد بحث، کنکاش و آموزش در این سمینار، چرایی خشم و علل پرخاشگری و خشمگین شدن در کودکان و نوجوانان و نحوه رفتار و مواجه شدن والدین با کودکان و نوجوانان خشمگین در منزل و جامعه بود.


 
 در ابتدای برگزاری این سمینار نیز رئیس شورای اسلامی شهر وحدتیه طی سخنانی از برگزار کنندگان و حضور مدرس گرامی و حاضرین، شرکت کنندگان و همشهریان عزیز تقدیرو تشکر نمود.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه، این سمینار ۲ دو روزه برای نخستین بار در این شهر و در تاریخ های ۶ و۷ تیرماه در محل سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر وحدتیه و با حضور و تدریس دکتر صیادی ـ استاد دانشگاه ـ جمعی از والدین و شهرونادن وحدتیه، مهدی فاطمی ـ رئیس شورای اسلامی شهر ـ فرهنگیان و کارکنان مدرسه نشاط شهر وحدتیه و با همکاری و تعامل مجموعه شهرداری و شورای اسلامی، موسسه اندیشه موفق پردیس و آموزشگاه نشاط شهر وحدتیه برگزار شد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر