يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۵۹۰
سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۵

فکرشهر: مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر گفت: طرح‌های توانمند‌سازی روستائیان براي توسعه و آبادانی روستاها با کمک دهیاران توسعه می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از صدا و سیما، فاطمه دهقانی در نشست با دهیاران استان با بیان اینکه شوراهای اسلامی روستا و دهیاری‌ها وظیفه توسعه و آبادانی روستاها را بر عهده دارند افزود: استفاده از ظرفیت های دولتی و بخش خصوصی در راستای تحقق این امر ضروری است.

وی با اشاره به ظرفیت بالقوه روستاها در زمینه تولید و اشتغال اضافه کرد: باید با شناسایی این ظرفیت‌ها زمینه‌ توسعه روستاها را فراهم کنیم.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر تصریح کرد: توسعه گردشگری در روستاها در راستای توسعه پایدار در دستور کار دولت قرار گرفته است و روستائیان نیز می‌توانند با بهسازی، زیباسازی و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در این زمینه به دولت کنند.

وی خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر با حمایت‌های دولت و رویکردهای حمایتی مسوولان، بسترهای لازم برای مشارکت روستاییان در روند توسعه و آبادانی روستاها فراهم شده که پرداخت تسهیلات کم‌بهره به روستائیان از جمله این حمایت‌ها است.

دهقانی بر ضرورت توجه دهیاران به طرح‌های عمرانی مورد نیاز مناطق روستایی و تکمیل آنها تاکید کرد و افزود: امیدواریم طرح‌های عمرانی که درصد پیشرفت فیزیکی بالایی دارند تا پایان هفته دولت به بهره‌برداری برسند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر