جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: طی چهار ماه نخست امسال چهار میلیون لیتر سوخت قاچاق به شبکه پخش سراسری در استان بوشهر برگشت داده شد.به گزارش فکرشهر، محمود احمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گام های بسیار مهمی به منظور رسیدگی به پرونده ها در تعزیرات حکومتی استان بوشهر صورت گرفه است و سرعت بخشیدن به رسیدگی به پرونده‌ها را در دستور کار داریم.
کد خبر: ۴۴۸۷
يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۸

فکرشهر: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: طی چهار ماه نخست امسال چهار میلیون لیتر سوخت قاچاق به شبکه پخش سراسری در استان بوشهر برگشت داده شد.

به گزارش فکرشهر، محمود احمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گام های بسیار مهمی به منظور رسیدگی به پرونده ها در تعزیرات حکومتی استان بوشهر صورت گرفه است و سرعت بخشیدن به رسیدگی به پرونده‌ها را در دستور کار داریم.

وی به ارائه آماری از وضعیت رسیدگی به پرونده‌ها در چهار ماه نخست امسال اشاره کرد و ادامه داد: تمامی پرونده‌های قاچاق و عرضه خارج از شبکه سوخت در استان بوشهر مورد رسیدگی قرار گرفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر در ادامه خاطرنشان ساخت: طی چهار ماه نخست امسال دو هزار و 765 پرونده صنفی و بهداشت استان بوشهر توسط تعزیرات حکومتی بررسی شده است.

وی از مختومه شدن اغلب پرونده‌های تشکیل شده در زمینه صنفی و بهداشتی خبر داد و تصریح کرد: طی چهار ماه نخست امسال 20 میلیارد ریال جریمه برای متخلفان این پرونده در نظر گرفته شده است.

تشکیل  326 پرونده در زمینه  قاچاق و عرضه خارج از شبکه سوخت

احمدی به اشاره به تشکیل  326 پرونده در زمینه  قاچاق و عرضه خارج از شبکه سوخت در استان بوشهر، تاکید کرد: رسیدگی به این پرونده ها با سرعت بالایی انجام و مواد سوختی به شبکه برگشت داده شده است.

وی از برگشت چهار میلیون لیتر سوخت به شبکه پخش سراسری خبر داد و افزود: بیش از 9 میلیارد ریال جریمه برای متخلفان در زمینه قاچاق و عرضه خارج از شبکه سوخت در استان بوشهر طی چهار ماه نخست امسال در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر ادامه داد: در زمینه پرونده های مربوط به قاچاق نیز 165 پرونده در استان بوشهر تشکیل شده است که متخلفان به پرداخت 19 میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر