يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۰۲۰
دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۰

فکرشهر: امام جمعه بندر دیر گفت: همانطور که در زمستان یکساعت قطع گاز برای مناطق سردسیر قابل تحمل نیست، قطع برق هم در گرمای تابستان در دو نوبت برای مردم استان بوشهر قابل تحمل نیست.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در آیین جشن میلاد حضرت معصومه(س) در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر دوراهک اظهار داشت: این بانوی بزرگوار در عبادت، حجاب و عفاف و علم همانند زینب کبری(س)است.

وی با بیان اینکه متاسفانه امروزه عده‌ای الگوهای کاذب و بدلی غربی را به جوانان ما معرفی می کنند، افزود: دختران و بانوان جامعه اسلامی با الگو برداری از حضرت معصومه(س) می توانند در مسیر سعادت قدم بردارند.

 امام جمعه دیر گفت: کانون خانواده باید بر محور صفا و صمیمیت باشد اما فضای مجازی رپابط خانوادگی را به صفر رسانده است.

 وی بیان کرد: بی تدبیری در مدیریت نکردن فضای مجازی باعث شده که این روزها شاهد انتشار کلیپ هایی در زمینه آب و برق باشیم که بر ما فشار وارد می شود در حالی که این دستپخت آقایان است و خودشان باید جوابگو باشند.

وضعیت برق و آب زجرآور است

حسینی با اعلام اینکه در زمینه مشکلات برق با دفاتر استاندار و نمایندگان مجلس خبرگان و شورای اسلامی تماس گرفته‌ام، عنوان کرد: همانطور که در زمستان یک ساعت قطع گاز برای مناطق سردسیر قابل تحمل نیست، در این گرمای طاقت فرسای بالای۵۰ درجه نیز قطع برق آن هم در دو نوبت برای مردم استان بوشهر و شهرستان دیر واقعا قابل تحمل نیست.

وی خاطرنشان کرد: کولر برای منطقه جنوب یک کالای لوکس نیست بلکه حکم نفس کشیدن را دارد.

امام جمعه دیر خطاب به استاندار بوشهر که قرار است با وزیر نیرو دیداری داشته باشد، بیان داشت: آقای استاندار شرایط استان را به گوش مسئولین کشور برسانید و نگذارید با بی تدبیری و حل نکردن مشکلات مردم کار به تجمعات خیابانی و سوءاستفاده ضد انقلاب بکشد بنابراین فکر چاره ای باشید و این فشار را از روی مردم استان بردارید.

حسینی اضافه کرد: مناطقی که سردسیر است خیلی نیازی به برق ندارند اما استان های خوزستان،هرمزگان و بوشهر با جاهای دیگر حتی با خود تهران فرق دارد.

وی با اشاره به فضاسازی دشمنان علیه مقدسات یاد آور شد: یکی از مصادیق ابراز محبت به اهل‌بیت شرکت در مراسم و زیارت قبور آنان و کمک به بازسازی اعتاب مقدسه است اما متأسفانه دشمن در فضای مجازی جوانان ما را  علیه این باورها تحریک می کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر