پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۰۹۶
سه‌شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

فکرشهر: مدیرعامل خیرین مسکن ساز استان بوشهر گفت: فعالیت‌های خیرین مسکن‌ساز در استان بوشهر گسترش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حسین شهبازی ظهر سه‌شنبه در نشست با مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای برای توسعه مشارکت‌های مردمی و عمومی در تامین مسکن افراد نیازمند صورت گرفته است.

وی خواستار افزایش کمک‌های خیرین ساکن استان و خارج از استان برای گسترش فعالیت انجمن خیرین مسکن ساز شد و اضافه کرد: دستگاه‌های دولتی و بانک‌های عامل نیز از خیرین همکار ما هستند که حمایت و کمک آنها اهمیت بسیار زیادی دارد.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان بوشهر بیان کرد: از پیمانکارانی که بتوانند در قالب تفاهم نامه در ساخت و ساز با انجمن خیرین مسکن ساز مشارکت کنند درخواست داریم که با این انجمن همکاری کنند.

وی افزود: افرادی که توان کمک به انجمن خیرین مسکن‌ساز را دارند، می‌تواند افراد واجد شرایط حتی اگر از بستگان خودشان باشند را به انجمن معرفی تا در قالب ضوابط و مقررات مندرج در اساسنامه و شیوه نامه به آنها مسکن واگذار شود.

شهبازی با بیان اینکه کمک‌ها در قالب کمک مالی، اهدای زمین، مصالح ساختمانی، قبول پرداخت اقساط تسهیلات متقاضیان می‌تواند انجام شود، اضافه کرد: امیدواریم شاهد افزایش مشارکت‌ها در زمینه تامین مسکن خیرساز باشیم.

وی بیان کرد:‌ کسانی که افراد تحت تکفلشان زمین، مسکن و تسهیلات بانکی از دولت نگرفته‌اند و دارای واحد مسکونی نباشند و سابقه ثبتی ملک ندارند می توانند از واحدهای این انجمن استفاده کنند.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان بوشهر ادامه داد: در عرصه ساخت و ساز مشکن توجه خاصی به کیفیت مسکن داریم و در هزینه‌ها نیز تلاش می‌شود که با پائین‌ترین قیمت این واحدهای مسکونی احداث شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر