دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۸۱۹
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

فکرشهر: مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان بوشهر گفت: ۲۷۰ واحد مسکونی در قالب ۱۰ پروژه ویژه نیازمندان در نقاط مختلف استان بوشهر اجرایی شده است که ۳۲ واحد آن تحویل متقاضیان شده است.

به گزارش فکرشهر، علی یزدان‌شناس در گفت وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به ساخت ۲۷۰ واحد مسکونی در نقاط مختلف استان اظهار داشت: این واحد‌های مسکونی در قالب ۱۰ پروژه در حال اجرا است که پیشرفت فیزیکی متفاوتی دارند.

وی با بیان اینکه از این تعداد واحد مسکونی ۳۲ مسکن آن تحویل متقاضیان شده است، گفت: در این راستا واحد‌های مسکونی توسط خیرین مسکن‌ساز در کنگان، گناوه، دیلم، عالیشهر بوشهر، جائینک تنگستان در حال ساخت و یا طراحی است.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان بوشهر اضافه کرد: ۶۰ واحد مسکونی در کنگان، ۵۴ واحد ویژه خانواده‌های دارای ۲ معلول در برازجان، گناوه و دیلم، ۴۰ واحد مسکونی در عالیشهر بوشهر و ۸ واحد مسکونی در روستای جائینک تنگستان در حال اجرا است و ۷۶ واحد دیگر نیز در برازجان در حال تامین زمین و طراحی است.

یزدان‌شناس با اشاره به اینکه برای هر واحد مسکونی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است گفت: برای ۵۴ واحد مسکونی ویژه خانواده‌های دو معلول از سوی نهاد‌های حمایتی و انقلابی از جمله بنیاد مستضعفان ۲۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود و در مجموع برای ۵۴ واحد مسکونی بیش از ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تخصیص یافته است.

وی اضافه کرد: واگذاری انشعاب آب، برق و گاز برای خانواده‌های تحت پوشش نهاد‌های حمایتی رایگان است و هزینه صدور پروانه ساخت و عوارض شهرداری برای این خانواده‌ها پرداخت نمی‌شود که کمک بزرگی در کاهش هزینه ساخت است.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان بوشهر با بیان اینکه ناظرین در اجرا این طرح‌ها به‌صورت افتخاری نظارت می‌کنند اضافه کرد: همکاری در ارائه تخفیف‌های لازم برای صدور پروانه ساختمانی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری، بانک‌ها، نظام مهندسی برای احداث واحد‌های مسکونی برای جامعه محرومان قابل تحسین است.

در برگزاری مجمع عمومی هیئت امنا انجمن خیرین مسکن‌ساز استان بوشهر، با رأی‌گیری، مجدداً علی یزدان‌شناس به‌عنوان مدیرعامل این نهاد انتخاب و هیئت مدیره آن انتخاب، تعیین و معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر