يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:
فکرشهر: از نیمه ی تیر ماه تا نیمه مرداد ماه سال جاری 8 نفر شکارچی غیر مجاز در شهرستان تنگستان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند...
کد خبر: ۴۵۲۱
سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴

فکرشهر: از نیمه ی تیر ماه تا نیمه مرداد ماه سال جاری 8 نفر شکارچی غیر مجاز در شهرستان تنگستان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش فکرشهر، رییس اداره محیط زیست تنگستان اظهار داشت: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست تنگستان از نیمه تیرماه سال جاری تاکنون با تشدید گشت زنی در مناطق حساس شکار و صید به خصوص زیستگاه های پرندگان موفق شدند 8 نفرشکارچی غیر مجاز را دستگیر نمایند.

علیرضا نعمتی افزود: از این متخلفین 44 قطعه تیهو، 28 قطعه قمری،2 قطعه بلدرچین، 21قطعه کبک ،یک بُهله دلیجه و بخشی از لاشه یک میش وحشی کشف شد.

 نعمتی ادامه داد: وسایل و ادوات شکار و صیدِ کشف شده از این متخلفان شامل3 قبضه اسلحه ساچمه زنی،یک قبضه تفنگ بادی دستکاری شده مدل کلاشیکف، 157 عدد فشنگ ساچمه زنی،4 عدد فشنگ کلاشینکف، یک عدد دوربین چشمی،2 رشته دام پرنده گیری و یک عددکوله پشتی می باشد.

رییس اداره محیط زیست تنگستان با بیان اینکه تمامی این شکارچیان غیر مجاز به مراجع قضایی معرفی شده و پرونده ی آنها در حال بررسی می باشد بیان نمود: کشتار بی رحمانه گونه های کبک وتیهو که از گونه های حمایت شده می باشند با استفاده از روش های غیر مجاز کومه زنی بر منابع آبی در کوه ها ودره ها تهدیدی جدی برای پرندگان مذکور می باشد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، نعمتی تلاش موثر مأمورین یگان حفاظت محیط زیست تنگستان در ماه مبارک رمضان که برای حفاظت از انفال الهی بصورت شبانه روزی از خود نشان دادند را شایسته قدردانی دانست و از دادستان تنگستان، ریاست کلانتری اهرم و همکاران ایشان و به خصوص همیاران محیط زیست که دراین راستا کمال همکاری را داشتند سپاسگزاری نمود.

[[{"fid":"3397","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","attributes":{"height":480,"width":626,"class":"media-element file-default"}}]]

[[{"fid":"3398","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","attributes":{"height":471,"width":640,"class":"media-element file-default"}}]]

[[{"fid":"3421","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","attributes":{"height":480,"width":640,"class":"media-element file-default"}}]]

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر