شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۳۴۹
دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵

فکرشهر: سازمان هواپیمایی کشوری و تعزیرات حکومتی به موضوع قیمت بلیت پروازهای بوشهر- تهران که گاه با قیمت‌هایی نجومی به فروش می‌رسند. ورود کردند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، قیمت‌های عجیب و غریب پرواز بوشهر- تهران، بارها با واکنش مردم ومسئولان روبرو شده است.

اوایل خرداد بود که عبدالحمید خدری نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با انتقاد از افزایش بی رویه قیمت بلیط پروازهای بوشهر- تهران گفت: در حالی که قیمت بلیت این پروازها حدود 150 هزار تومان و حتی کمتر است، اما گاه 800 هزار تا یک میلیون تومان به فروش می‌رسد.

موضوعی که چند روزی در رسانه‌های مختلف مطرح بود و به آن پرداخته شد.

پس از این ماجرا، هفته پیش عکسی از بلیت بیش از 600 هزار تومانی همین مسیر در فضای مجازی دست به دست شد تا دوباره این موضوع مطرح شود.

حالا مسوولان سازمان هواپیمایی کشوری و تعزیرات حکومتی به مساله ورود کرده‌‌اند تا موضوع رسیدگی و با متخلفان برخورد شود.

رئیس بازرسی و شکایات سازمان هواپیمایی کشوری که برای بررسی این موضوع به بوشهر سفر کرده بود، گفت: چارتری بودن پروازها عامل مهم گران شدن بلیت‌هاست که بر همین اساس به صورت آزمایشی پروازهای چارتری را در سه مسیر حذف کرده‌ایم و شرکت‌های هواپیمایی بلیت‌ها را به صورت سیستمی عرضه می‌کنند.

پیام اخوان افزود: حذف پروازهای چارتری در دیگر مسیرها به جز مسیرهای گردشگری نیز ادامه می‌یابد.

وی بیان کرد: انجمن شرکت‌های مسافرتی در استان موظفند که شکایت مردم از شرکت‌ها و دفترهای هواپیمایی را بررسی کنند و تخلف‌ها را به سازمان هواپیمایی کشوری گزارش دهند.

رئیس بازرسی و شکایات سازمان هواپیمایی کشوری همچنین گفت: سامانه شکایت‎های این سازمان در پایگاه اینترنتی آن به نشانی www.cao.ir  فعال است و مسافران می‌توانند شکایت‌های خود را آنجا اعلام کنند تا پس از بررسی، نتیجه به صورت پیامکی به آنها اعلام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر