يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۶۲۲
سه‌شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

فکرشهر: سرپرست شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت: اجرای ۲۰ پروژه بهداشت و درمان در شهرستان تنگستان تصویب شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عادل مقدس عصر دوشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر در شهرستان تنگستان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های بخش سلامت را به صورت ویژه‌ای در دستور کار داریم.

وی با اشاره به تصویب ۲۰ پروژه بهداشت و درمان در این شهرستان بیان کرد: این پروژه‌ها شامل احداث، تکمیل و تجهیز ۱۳ خانه بهداشت، کلات، خورشهاب، گلکی، گورک، بازویی، عالی حسینی، باغک جنوبی، رستمی، کری، عامری، چاه تلخ شمالی، گرگور و خیاری است.

مقدس با بیان اینکه در بیمارستان شهر اهرم نیز شاهد احداث دو واحد پانسیون پزشکان خواهیم بود، افزود: با اعتبارات دیده شده در مبحث اورژانس، احداث اورژانس جاده‌ای بوالخیر و اورژانس جاده‌ای گادوی را به اتمام خواهیم رساند.

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان تنگستان خاطرنشان کرد: تکمیل و تجهیز درمانگاه پهلوانکشی نیز از پروژهای بهداشت و درمان در شهرستان تنگستان خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت نگهداری از تجهیزات و تاسیسات در مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت گفت: در این موضوع نیز اعتبار قابل توجهی را در نظر گرفته‌ایم.

مقدس خاطرنشان کرد: شهرستان تنگستان با دو هزار و ۲۱۵ کیلومتر مربع وسعت، دارای جمعیتی بالغ بر ۷۵ هزار و ۶۵۵ نفر است که با تلاش‌های صورت گرفته امکانات بهداشتی درمانی شامل هفت مرکز خدمات جامع سلامت، ۳۹ خانه بهداشت، ۳ پایگاه سلامت، ۵ اورژانس جاده‌ای، یک بیمارستان و دو پایگاه مراقبت مرزی را در کمترین فاصله زمانی و مکانی در اختیار مردم قرار داده‌ایم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر