پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۶۲۷
سه‌شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۰

فکرشهر: معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ترویج حس امیدواری و نشاط نیاز امروز جامعه است.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد رضایی در نشست مدیران رسانه‌های استان بوشهر اظهار داشت: این روزها با توجه به شرایط حاکم در کشور، اتحاد همه افراد و نهادها با دیدگاه‌های مختلف یک نیاز و ضرورت است.

وی با اشاره به اینکه دشمن از همه ابزار خود برای فشار بر مردم استفاده کرده و تهدیدهای دیگری را نیز در دستور کار دارند، اضافه کرد: جنگ امروز یک جنگ اقتصادی است و تلاش دشمن این است که فضای اقتصادی کشور را به هم بریزند.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به نقش و جایگاه مهم رسانه‌ها در شرایط کنونی برای روشنگری و تبیین شرایط کشور، بیان کرد: دشمن در تلاش است تا امید را از مردم ایران بگیرد.

وی به برنامه‌ریزی دشمن برای هویت‌سازی تهدیدها و القای حس ناامیدری در کشور اشاره کرد و ادامه داد: یکی از مهمترین اهداف وزارت خزانه‌داری آمریکا این است مردم احساس کنند مسئولان کشور قادر به حل مشکلات نیستند و سپس وارد فازهای بعدی شوند کل نظام را تحت فشار قرار دهند.

رضایی با تاکید بر اینکه روحیه امید و نشاط باید در جامعه زنده شود و گسترش یابد، افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب همه مردم باید مشاهده و احساس کنند که مسئولان در تلاش برای رفع مشکلات هستند.

وی خاطرنشان کرد: کانال‌ها و شبکه‌های مختلف ضدانقلاب در ایجاد جنگ روانی خود به برخی از انتقادها و گاها تخریب‌های رسانه‌های داخلی اشاره می‌کنند و به این ترتیب می‌خواهند وضعیت را بحرانی جلوه دهند.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: ضد انقلاب زمانی که مردم به موضوعی اعتراض می‌کنند تلاش دارند که از این احساسات مردم سوء استفاده کرده ‌و آن را به اغتشاش تعبیر می‌کنند و می‌خواهند موج‌سواری کنند.

وی خواستار حرکت جهادی برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمات مردم شد و گفت: مطالبه‌های مردم باید پیگیری و دنبال شود ولی به گونه‌ای نباشد که زمینه برای سوء استفاده دشمنان فراهم شود.

رضایی ادامه داد: کاهش مشکلات در جامعه نیازمند همگرایی و اتحاد بیشتر در کشور است و بنا بر تاکید رهبر معظم انقلاب باید امیدواری بیش از پیش در جامعه ترویج شود.

عبداله نجفی مسئول بسیج رسانه استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: رسانه‌های استان بوشهر در مطالبه‌گری حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و همیشه همراه با مردم و نظام بوده و در این مسیر حرکت می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر