يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۶۵۹
سه‌شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۹

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: سمن‌های استان بوشهر فرهنگ مصرف صحیح آب و برق را نهادینه کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، مجید خورشیدی صبح سه‌شنبه در نشست با فعالان سازمان‌های مردم نهاد و فعالان اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد را به صورت ویژه در دستور کار داریم.

وی با اشاره به ظرفیت بالای سمن‌ها در حل مشکلات اضافه کرد: افزایش مشارکت اجتماعی و فرهنگ سازی از مهمترین مزایای فعالیت سازمان‌های مردم نهاد است که به عنوان پیش‌قراولان مدافع منافع عمومی مردم محسوب می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خواستار توسعه فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی شد و افزود: سمن‌های استان بوشهر بدون منابع مالی اقدامات و کارهای بزرگی را در استان پیگیری کرده‌اند.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات آب و برق در استان بوشهر خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های مستمر انجام شده زمان خاموشی نوبتی برق در استان بوشهر کاهش یافته است.

خورشیدی با اشاره به کاهش میزان انتقال آب از خط آبرسانی کازرون به استان بوشهر با توجه به میزان آبدهی رودخانه کازرون بیان کرد: این وضعیت باعث بروز مشکلاتی در زمینه تامین منابع آبی در استان بوشهر شد که مسئولان بصورت شبانه‌روزی برای رفع مشکل تلاش کردند.

وی با اشاره به اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال برای حمل مشکل تامین آب استان، افزود: سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند با فرهنگ‌سازی مناسب برای مصرف صحیح آب، باعث کاهش کمبودها و مشکلات در این حوزه شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر