يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»/ با آرای اعضای شورای مرکزی؛
فکرشهر: هیات رییسه مجمع جوانان اصلاح طلب شهرستان دشتستان، مشخص شد...
کد خبر: ۴۶۱۰۵
شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۳

فکرشهر: هیات رییسه مجمع جوانان اصلاح طلب شهرستان دشتستان، مشخص شد.

به گزارش فکرشهر، در نخستین نشست شورای مرکزی مجمع جوانان اصلاح طلب دشتستان که با حضور حداکثری اعضا، عصر روز جمعه ـ 19 مردادماه 97 ـ برگزار شد، اعضای هیات رییسه این شورا پس از رای گیری و برگزاری انتخابات توسط اعضای شورای مرکزی، به شرح زیر انتخاب شدند:

رییس: محمدحسن رهنما

نایب رییس: هادی بحرینی

سخنگو: رسول سیاسی راد

رابط مناطق: محمدمهدی مشایخی

خزانه دار: مرضیه صمصامی

منشی: سمیه زارع.

به گزارش فکرشهر، مجمع جوانان اصلاح طلب شهرستان دشتستان، سال 96 اعلام موجودیت کرده و نخستین مجمع عمومی این مجمع نیز 27 خردادماه 97 برگزار شده بود تا جوانان اصلاح طلب دشتستان تحت لوای یک تشکل سیاسی گرد هم آیند.

مجمع جوانان اصلاح طلب شهرستان دشتستان، نخستین مجمع جوانان اصلاح طلب در استان بوشهر است که اعلام موجودیت کرده و تشکیل جلسه داده است.

 

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۵
مثلا اصلاح طلب و اصولگرا تا حالا چه غلطی کردن که شما نکردین. با این کاندیدتون. اون از نماینده شهرمون اونم از رئیس جمهورمون.

خواهشا بس کنید.
با آن تشکل های آنچنانی
|
-
|
شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
با آن تشکل های آنچنانی، پیرهاش چه گلی به سر مردم زدن که جووناش بخوان بزنن. با این حال ما قبلی ها را امتحان کردیم، شما را هم میکنیم
محمد
|
-
|
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۳
امیدوارم موفق باشید البته در این برها ی زمانی که حتی باسابقه های سیاسی دارن خودشون رو کنار می کشن که از این وضعیت اسفبار تبری بجویند و فردا بگن که کی بود کی بود ما نبودیم شما خیلی جیگر دارید .از ما گفتن فردا همین حضرات همفکر اول از همه شما رو خواهند کوبید .چون خودشون حاضر نیستن هزینه بدن پس چه کسی بهتر از جونا که بازم قربانی بشن.
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر