يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:
فکرشهر: رئیس دانشگاه رهجویان دانش برازجان از پذیرش دانشجو در 3 رشته تحصیلی از طریق آزمون سراسری در این دانشگاه خبر داد....
کد خبر: ۴۶۳۱
پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵

فکرشهر: رئیس دانشگاه رهجویان دانش برازجان از پذیرش دانشجو در 3 رشته تحصیلی از طریق آزمون سراسری در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش فکرشهر، محمد قلعه‌گلابی در جمع خبرنگاران گفت: توسعه مراکز آموزش عالی امری مهم و ارزشمند است و برای پیشرفت و توسعه این شهرستان باید نسبت به توسعه مراکز آموزش عالی و دانشگاهی اهتمام ورزیم.

وی افزود: دانشگاه‌ها علاوه بر توسعه کمی و افزایش تعداد رشته‌ها باید برای بالا بردن کیفیت تحصیل نیز اقدامات لازم را انجام دهند و در این مسیر باید بیش از گذشته تلاش کنیم.

رئیس دانشگاه رهجویان دانش برازجان خاطرنشان کرد: این دانشگاه در یکسال اخیر در راستای بهبود وضعیت کیفیت دانشگاه و تنوع رشته‌های تحصیلی اقدامات خوبی را انجام داده است و به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم.

قلعه‌گلابی تصریح کرد: دانشگاه غیرانتفاعی رهجویان دانش در برازجان به عنوان سومین دانشگاه غیرانتفاعی استان است که تاکنون فعالیت خوبی داشته است و تلاش کرده‌ایم با راه‌اندازی این مرکز آموزش عالی خدمتی به جامعه کرده باشیم.

وی از پذیرش دانشجو در سه رشته تحصیلی از طریق آزمون سراسری در دانشگاه رهجویان دانش برازجان خبر داد و گفت: برای نخستین‌بار در برازجان در سه رشته مهندسی برق، مهندسی مکانیک و کاردان فنی عمران به صورت پیوسته دانشجو می‌پذیریم.

رئیس دانشگاه رهجویان دانش برازجان اضافه کرد: گزینش رشته‌های فوق صرفاً براساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد و داوطلبانی که فرصت ثبت‌نام نداشته‌اند می‌توانند مجدداً از طریق سایت سازمان سنجش به صورت اینترنتی از 15 تا 22 مردادماه ثبت‌نام کنند.

قلعه‌گلابی افزود: رشته مهندسی برق با کد 12882، مهندسی مکانیک با کد 12883 و کاردان فنی عمران با کد 12884 در دفترچه شماره دو کنکور سراسری آمده است و داوطلبان می‌توانند این رشته‌ها را انتخاب کنند.

وی گفت: 23 مردادماه امسال نیز آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته این دانشگاه در رشته‌های مهندسی نرم‌افزار، مهندسی آی‌سی‌تی و مهندسی عمران برگزار می‌شود و داوطلبانی که ثبت‌نام کرده‌اند در آزمون شرکت می‌کنند.

 

 

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر