سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: باشگاه هفتاد ساله‌ی ایرانجوان در مسیر بازگشت به هیئت مؤسس قرار گرفته است.به گزارش فکرشهر، باشگاه ایرانجوان بوشهر که قدمتی هفتاد ساله را دارد بعد از اینکه به مدت چهار فصل به جعفر پورکبگانی و تیم مدیریتی ایشان واگذار شده بود حالا دوباره به هیئت مؤسس باز می‌گردد.باشگاه ایرانجوان که ارقام متفاوتی در مورد میزان بدهی‌اش گفته می‌شد حالا خبر می‌رسد که رقمی چشمگیر و قابل توجه‌ای بعنوان بدهی اعلام شده است. بدهی 7 میلیاردی بعد از چهار فصل مدیریت نوین به دوش ایرانجوان افتاده است.
کد خبر: ۴۶۳۸
شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۶

فکرشهر: باشگاه هفتاد ساله‌ی ایرانجوان در مسیر بازگشت به هیئت مؤسس قرار گرفته است.

به گزارش فکرشهر، باشگاه ایرانجوان بوشهر که قدمتی هفتاد ساله را دارد بعد از اینکه به مدت چهار فصل به جعفر پورکبگانی و تیم مدیریتی ایشان واگذار شده بود حالا دوباره به هیئت مؤسس باز می‌گردد.

باشگاه ایرانجوان که ارقام متفاوتی در مورد میزان بدهی‌اش گفته می‌شد حالا خبر می‌رسد که رقمی چشمگیر و قابل توجه‌ای بعنوان بدهی اعلام شده است. بدهی 7 میلیاردی بعد از چهار فصل مدیریت نوین به دوش ایرانجوان افتاده است.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ طبق جلسه‌ای که میان نماینده مدیریت کنونی باشگاه و اعضای هیئت مؤسس برگزار گردید قرار بر این شده است که قرارداد واگذاری به صورت محضری به امضا برسد.

همچنین گفته می‌شود که شخص علی وزیری بدهی 7 میلیاردی باشگاه را متقبل شده است. در ضمن باید گفت که این امر مهم بغیر از آقای وزیری آقایان وردیانی و رجبی نیز حضور دارند.
منبع:ورزش بوشهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر