دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار جم گفت: 50 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان جم نیاز است.به گزارش فکرشهر به نقل از فارس از جم، عبدالله نادری ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری هفته دولت اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم امری بسیار مهم و ارزشمند است و همه موظف هستیم بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به جامعه ارائه کنیم.وی هفته دولت را یادآور خاطره شهدای دولت رجایی و باهنر دانست و افزود: این دو شهید سرافراز عمر خود را وقف خدمت به مردم کردند و در آتش کینه دشمنان سوختند.
کد خبر: ۴۶۴۷
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳

فکرشهر: فرماندار جم گفت: 50 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان جم نیاز است.

به گزارش فکرشهر به نقل از فارس از جم، عبدالله نادری ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری هفته دولت اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم امری بسیار مهم و ارزشمند است و همه موظف هستیم بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به جامعه ارائه کنیم.

وی هفته دولت را یادآور خاطره شهدای دولت رجایی و باهنر دانست و افزود: این دو شهید سرافراز عمر خود را وقف خدمت به مردم کردند و در آتش کینه دشمنان سوختند.

فرماندار جم با بیان اینکه دشمنان تاب دیدن مسئولین خدوم را ندارند، خاطرنشان کرد: خدمت خالصانه و جدیت در کار، بزرگترین عامل یاس و ناامیدی در دشمنان است.

نادری شخصیت شهیدان رجایی و باهنر را در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار دانست و گفت: بی‌تردید آنچه پاداش اخروی و ماندگاری را به همراه دارد خدمت خالصانه به مردم است.

وی با اشاره به شرایط کلان کشور در هنگام آغاز دولت تدبیر و امید اضافه کرد: دولت در حالی کشور را به دست گرفت که بخش مهمی از پروژه‌ها یا نیمه تمام و یا در آغاز کار متوقف شده بود.برای انجام کل پروژه‌های مصوب و نیمه تمام شهرستان جم به اعتباری حدود 500 میلیارد ریال نیاز است که بسیار فراتر از کل اعتبارات شهرستان جم در سال 93 است.

فرماندار جم افزود: البته وجود مشکلات توجیهی برای عدم تلاش نیست و تمام بدنه اجرایی دولت، برای اتمام پروژه‌ها با رعایت اولویت‌ها تلاش می‌کنند. برای رسیدگی به مشکلات مردم از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر