شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در نشست ستاد بزرگداشت هفته دولت در دشتستان عنوان شد:
فکرشهر: دکتر ارسلان زارع بیان کرد: در بررسی عملکرد دولت تدبیر و امید بر اساس آمار و شاخص ها، در عرصه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی موفقیت های ارزشمندی داشته و این عملکرد مثبت بایستی...
کد خبر: ۴۶۵۲
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۹

فکرشهر: جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت هفته دولت با حضور فرماندار دشتستان و مدیران دستگاه های اجرایی در سالن اجتماعات فرماندار ی شهرستان برگزار گردید.

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در این جلسه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان دولت رجایی و باهنر اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر، شهیدانی بودند که در تدبیر و ایجاد امید و نشاط در جامعه نمونه و در مردم داری، پشتکار، تلاش و صدق مدیریت اسوه بودند.

دکتر ارسلان زارع بیان کرد: در بررسی عملکرد دولت تدبیر و امید بر اساس آمار و شاخص ها، در عرصه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی موفقیت های ارزشمندی داشته و این عملکرد مثبت بایستی به اطلاع مردم رسانیده شود.

وی افزود: رضایت مندی مردم نسبت به اقدامات دولت رضایت مندی مردم به نظام جمهوی اسلامی است.

زارع خاطرنشان ساخت: خدمات و برنامه های دولت در بخش های مختلف در هفته گرامیداشت دولت از سوی دستگاه های اجرایی شهرستان به روش ها و ابزارهای گوناگون تبیین شود.

وی با اشاره به اجراي برنامه هاي متنوع در هفته ي دولت اضافه کرد: اجرای کلنگ زنی پروژه ها زمانی انجام می گیرد که کلیه مجوزهای لازم برای انجام آن گرفته شده باشد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری نیز ضمن گراميداشت ياد و خاطره دولتمردان شهيد رجايي و باهنر، اين دو شهيد والامقام را بهترين الگوي خدمت رساني به مردم ذكر كرد و افزود: هفته دولت، فرصت مناسبي براي دستگاه هاي اجرايي است تا بخشي از خدمات ارائه شده به مردم را در قالب تبيين و تشريح اقدامات نظام مقدس به عموم اطلاع رساني كنند.

عادل دهدشتی با اشاره به برخی از دستاوردهای دولت از جمله کاهش نرخ تورم و ثبات اقتصادی در کشور تصریح کرد: خوشبختانه دولت در این مدت کوتاه در ایجاد آرامش و ثبات در زندگی ملت شریف ایران بسیار موفق بوده است.

ایشان عملکرد دولت در حوزه بهداشت و درمان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اجرای طرح تحول نظام سلامت، تغییرات خیلی خوبی را در حوزه درمان انجام داده است که امیدواریم در بلند مدت نیز کلیه مردم از ثمره این تحولات بهره مند شوند.

منبع:پرتال فرمانداری دشتستان

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر