شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
به گزارش فکرشهر، بیژن زنگنه ـ وزیر نفت ـ قرار بود امروز، پنجشنبه ـ اول شهریورماه ـ وارد عسلویه شود و پس از بازدید از پروژه ها و طرح های پالایشگاهی و پتروشیمی پارس جنوبی، با فرمانداران شش شهرستان شمال و جنوب استان (حوزه پارس شمالی و جنوبی)، نشست هایی داشته باشد...
کد خبر: ۴۶۵۷۴
پنجشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۹

فکرشهر: مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید دستغیب شیراز گفت: ۲ پرواز ماهان و کاسپین از تهران به مقصد عسلویه به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی این شهر در فرودگاه شهید دستغیب فرود آمدند.

به گزارش فکرشهر، احسان استوار، با اشاره به فرود اضطراری 2 پرواز عسلویه در فرودگاه شیراز اظهار داشت: پرواز ماهان حامل وزیر نفت بود که به دلیل نامساعد بودن هوای عسلویه این پرواز در شیراز فرود آمد و وزیر نفت با هواپیمایی سپهران به تهران بازگشت. 

وی به تسنیم گفت: پرواز ماهان و کاسپین پس از ساعتی که شرایط جوی عسلویه برای پرواز مساعد شد، فرودگاه شیراز را به مقصد عسلویه ترک کرد. 

به گزارش فکرشهر، بیژن زنگنه ـ وزیر نفت ـ قرار بود امروز، پنجشنبه ـ اول شهریورماه ـ وارد عسلویه شود و پس از بازدید از پروژه ها و طرح های پالایشگاهی و پتروشیمی پارس جنوبی، با فرمانداران شش شهرستان شمال و جنوب استان (حوزه پارس شمالی و جنوبی)، نشست هایی داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر