شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۵۹۷
جمعه ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

فکرشهر: امام جمعه گناوه بر لزوم تلاش دولت‌مردان برای رفع مشکلات و کاستی‌ها تاکید کرد و گفت: خدمات دولت به مردم معرفی شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی پیش از ظهر جمعه در دیدار اعضای شورای اداری و مسئولان گناوه با تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و دهه امامت و ولایت اظهار داشت: کشور ما در  یک مقطع حساس و خطیر قرار دارد و دشمنان جنگ روانی بزرگی بر علیه ملت ایران به راه انداخته اند.

وی افزود: امروز تمامی دشمنان در تلاشند تا مردم را از دولت و نظام اسلامی نامید و مایوس کنند.

رکنی حسینی تصریح کرد: مسئولان باید از هفته دولت به نحو احسن برای معرفی خدمات دولت و نظام به مردم  بهره ببرند تا با این کار توطئه دشمن را نقش بر آب کنند.

وی گفت: امروز دشمنان در فضای سایبری و مجازی تبلیغات گسترده‌ای را به راه انداخته‌اند که مردم را بر علیه دولت و نظام بپا دارند و با سیاه‌نمایی خدمات دولت را نادیده بگیرند و خدمات انجام گرفته را کوچک بشمارند.

امام جمعه گناوه بیان کرد: امروز باید خدمات نظام اسلامی را به نسل جوان معرفی کنیم تا آنها بدانند که خدمات زیادی انجام شده است.

وی گفت: شاید کم و کاستی‌هایی در گذشته وجود داشته ولی همه باید دست در دست هم دهیم و کاستی های گذشته را جبران کنیم.

وی افزود: مردم همیشه در کنار دولت مردان بوده‌اند و خدمت به مردم تمامی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

وی گفت: با ارایه خوب خدمات انجام گرفته را باید برجسته کنیم تا مردم ببینند و بدانند که خدمات زیادی برای آنها انجام شده است.

حجت الاسلام رکنی حسینی گفت: خدمات زیادی در شهرها و روستاها و در استان انجام شده ولی کم و کاستی های نیز همچنان  است که باید سعی و تلاش کرد این کاستی ها نیز بر طرف شوند.

پس از این دیدار مسئولان و اعضای ستاد هفته دولت برای شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلی گناوه حضور یافتند.

فرماندار و سایر مسئولان و اعضای ستاد هفته دولت در گناوه در اولین روز  از هفته دولت با حضور در گلزار شهدای این شهر  یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

ویژه برنامه های هفته دولت در گناوه صبح امروز با ادای احترام به شهدا و با حضورفرماندار، مدیران دستگاه های اجرایی در گلزار شهدای این شهر آغاز شد.

شرکت کنندگان در این آیین معنوی با اهداء گل و قرائت فاتحه  یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، شهدای کارمند دولت، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم را گرامی داشتند و با آرمان‌های بلند انقلاب، امام (ره) و شهدای گلگون کفن تجدید میثاق کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر