دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۶۴۹
شنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

فکرشهر: سرمربی تيم پارس جنوبی جم گفت: اگر مسئولان مشکلات مالی این تیم را برطرف نکنند اوضاع بدتر از این خواهد شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، مهدی تارتار دیشب در نشست خبری پایان دیدار پارس جنوبی جم برابر سایپا افزود: اوضاع مالی تیم هنوز بهبود نیافته است و من از مسوولان شهرستان جم و استان می خواهم که به میدان بیایند و برای بهبود اوضاع تیم کاری کنند.

وی سپس به دیدار تیمش مقابل سایپا پرداخت و ادامه داد: در نیمه اول بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و میتوانستیم دروازه حریف را باز کنیم که این اتفاق نیفتاد. 

تارتار گفت:یک نیمه از زمین مسابقه اوضاع بسیار بدی داشت و این موضوع روی کیفیت بازی تاثیر فراوانی داشت.

او افزود: بازیکنان ما بعد از پیروزی هفته قبل با برتری روانی نسبت به سایپایی ها که بازی را باخته بودند پا به میدان گذاشتند و همین برتری باعث شد تا ما نبض بازی را در دست بگیریم، اما در نهایت نتوانستیم از آن استفاده کنیم و نتیجه بازی را به حریف واگذار کردیم. 

سرمربی پارس جنوبی جم با عذرخواهی از هواداران این تیم بیان کرد: شرمنده هواداران شدیم که کیلومترها راه آمدند تا ما را تشویق کنند، اما نتوانستیم به آنها برد هدیه دهیم. امیدوارم روند حمایت های خود را از تیم قطع نکنند.

پارس جنوبی جم در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، دیشب در کرج با یک گل مغلوب سایپا شد و با هفت امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار گرفت.

این تیم در هفته ششم لیگ برتر، پنجشنبه هشتم شهریور ساعت ۲۰ میزبان سپاهان خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر