يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۷۰۷
يکشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲

فکرشهر: امام جمعه دیر با بیان اینکه تحقق وعده مسئولان باعث امیدواری مردم می‌شود، گفت: خدمات و فعالیت های دولت در کارنامه نظام اسلامی ثبت می شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی صبح یکشنبه در حاشیه افتتاح مدرسه امیرکبیر بردخون اظهار کرد: تحقق وعده استاندار در تکمیل این پروژه باعث امیدواری مردم می شود زیرا این خدمات دولت در کارنامه نظام اسلامی ثبت می شود و همگان قضاوت می کنند.

وی افزود: نادیده گرفتن خدمات دولت در این دوره بی انصافی و ظلم به خون شهیدان است چرا که دشمن به دنبال اجرای نقشه شوم خود و تفرقه افکنی است.

حسینی اضافه کرد: مشکلی که داریم اینکه اماکنی زیبا و مجهز مانند مساجد وجود دارد اما کار فرهنگی درآن صورت نمی گیرد در صورتی که ما مدرسه ای گلی در بردخون داشتیم و افرادی که در آن تحصیل کرده اند اکنون در کشور تأثیرگذار شده اند اما امروز با همه امکانات و تجهیزات دانش آموزان کمتر به درس اهمیت می دهند.

وی از همه دست اندرکاران و دولتمردان تقدیر کرد و به دلیل نعمت نظام اسلامی به همگان تبریک گفت و ابراز داشت: همه بتوانیم در مسیر ولایت و خون شهیدان گام برداریم.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز گفت: تکمیل این پروژه به معنای واقعی اقدامی جهادی بود که از پیگیری های استاندار وهمه دست اندرکاران و مسئولان تقدیر می شود.

ظهیر محمودی افزود: آموزش و پرورش بردخون به همت فرهنگیان دلسوز، همراهی مردم و حمایت مسئولان و با تلاش دانش آموزان ساعی پله های ترقی و رشد را طی می کند و پروژه های دیگر نیز به سرعت آماده بهره برداری می شود.

مسؤلان بردخون به دیدار خانواده های شهدا رفتند

بخشدار بردخون در حاشیه این دیدار با تجلیل از ایثار خانواده های معظم شهدای بخش بردخون، گفت: شهیدان بزرگوار به پشتوانه و با حمایت خانواده خود پا در میدان دفاع از اسلام و انقلاب نهادند و برای حفظ نظام اسلامی رخت شهادت پوشیدند.

علی اخلاقی افزود: مقام خانواده های شهیدان کمتر از آنان نیست چرا که پس از شهادت عزیزانشان صبورانه از میراث و گنجینه های آنان حفاطت کردند و به تربیت فرزندانشان پرداختند.

وی صبر و پایداری خانواده های شهدا را ستود و اضافه کرد: بازماندگان شهیدان هیچگاه از سختی ها و ناملایمات دم نزدند و ایثارگرانه برای حفظ و تداوم انقلاب تلاش کردند.

اخلاقی ادامه داد: شهیدان تربیت شده پدران و مادرانی هستند که حتی بعد از شهادتشان دست از آرمان های انقلاب و امام برنداشتند و برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی کوشیدند.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز تکریم خانواده های شهیدان را ضروری دانست و گفت: هدف شهدا خدمت به مردم و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی بود که ما نیز باید راه آنان را ادامه دهیم.

ظهیر محمودی افزود: یادکردن از شهدا و دیدار با خانواده های آنان موجب ایجاد انگیزه و تقویت روحیه کار و تلاش در مسئولان می شود.

وی یادگاران شهدا را گنجینه ای ارزشمند خواند و ابراز داشت: شهیدان با ایمان راه خود را انتخاب کردند و جاودانه شدند که ما نیز بکوشیم در مسیر شهدا گام برداریم.

محمودی خاطرنشان کرد: امنیت و عزت کشور اسلامی ایران مدیون رشادت و ایثار شهیدان و خانواده های آنان است و شایسته نیست این سندهای افتخار را فراموش کنیم.

در ادامه هدایایی تقدیم خانواده های معظم شهدا شد و آنان نیز خاطراتی از شهیدان بازگو کردند.

دانش آموز بردخونی مقام سوم کشور را کسب کرد

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون صبح یکشنبه در نشست شورای معاونین اداره آموزش و پرورش منطقه اظهار کرد: مسابقات فرهنگی هنری از مهم ترین فعالیت های حوزه پرورشی است و میدانی برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان است.

ظهیر محمودی افزود: مسابقات فرهنگی و هنری با هدف ایجاد نشاط در بین خانواده‌ها، مدارس ، معلمان و دانش آموزان برگزار می شود که هر ساله شاهد مشارکت و حضور بیشتر دانش آموزان هستیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت این مسابقات از انجمن های اولیا و مربیان و خانواده ها انتظار می رود دانش آموزان را به مشارکت در این مسابقات تشویق کنند زیرا این مسابقات علاوه بر تقویت روحیه مشارکت جویی و تعاون بین بچه ها، باعث مهارت آموزی به آنان می شود.

محمودی هدف از برگزاری این مسابقات را شناسایی استعدادهای دانش آموزان و تلاش برای رشد و شکوفایی این استعدادها دانست و گفت: با توجه به جایگاه هنر در آموزه های دینی و تاثیر آن در افکار و باورهای دانش اموزان، این مسابقه تدارک دیده شده تا باعث ایجاد اعتماد به نفس در دانش اموزان شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره نیز گفت: در سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی هنری در مرحله استانی، منطقه بردخون ۵ مقام اوّل در رشته انفرادی و دو مقام اوّل در رشته گروهی، ۴ مقام دوّم و ۵ مقام سوم را کسب کرده است.

حیدر مغدانی افزود: از بین این دانش آموزان، ۳ نفر به مرحله کشوری راه یافتند و معصومه عاشوری موفق به کسب مقام سوم شعر در بین دانش آموزان سراسر کشور شد.

یادآور می شود: از این دانش آموز با حضور مردم و مسئولان در جایگاه نماز جمعه بردخون با اهداء لوح تقدیر، تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر