پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۴۶۷۵۷
دوشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۵

فکرشهر: نماینده مردم دیر،کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزشکاران جنوب استان بوشهر نیازمند توجه و نگاه ویژه هستند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سکینه الماسی صبح دوشنبه در نشست جوانان و ورزشکاران با حضور وزیر ورزش با ابزار خرسندی از حضور وزیران در شهرهای جنوبی استان، اظهار داشت: با توجه به اینکه در روزهای اخیر پرواز وزیر نفت به دلیل آلودگی نتوانست در عسلویه فرود بیاید این نگرانی بود که امروز نیز این اتفاق تکرار شود.

وی افزود: وجود صنایع در شهرستان های جنوبی استان بوشهر منجر شده که علیرغم خلق فرصت ها و ظرفیت های عظیم آسیب هایی نیز به مردم این استان ها نیز وارد کند که در صورت عدم توجه به این آسیب ها مشکلات زیادی را در آینده خواهیم داشت.

نماینده مردم دیر،کنگان،جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در شهرستان های دیر،کنگان،جم  و عسلویه جوانان مستعد و با استعدادی در زمینه های مختلف خصوصا در حوزه ورزش وجود دارد، تصریح کرد: به همین منظور برای شکوفایی استعدادها می طلبد که زیر ساخت های ورزشی در این هرستان ها افزایش یابد.

الماسی بیان کرد: ما  در ۲۷ رشته ورزشی و در قالب ۱۷۰ تیم در لیگ های ورزشی کشور داریم که میطلبد توجه ویژه ای به این تیم ها داشته باشیم تا زمینه موفقیت های بیشتر آنها فرآهم شود.

وی با اشاره به حضور تیم فوتبال جم در لیگ برتر، گفت: وجود تیم فوتبال جم در لیگ برتر و موفقیت های آن منجر به ایجاد نشاط در بین جوانان این شهرستان شده و شاهد این هستیم که تماشاگران ورزشگاه تختی بعنوان یکی از با اخلاق ترین تماشاگران در سطح کشور شناخته شده هستند.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ورزشکاران حرفه ای بسیاری در چهار شهرستان جنوبی استان وجود دارد که نسبت به جمعیت موجود بی نظیر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر