شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۲۰۰۶۵۶۸
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸

فکرشهر: درپی ورزش رزمی مختلط در مجموعه ورزشی شهدای لواسان مسئول واحد فرهنگی ورزشی شهرداری لواسان عزل شد.

به گزارش فکرشهر از فارس، سیدعلی حسینی، سرپرست شهرداری لواسان درخصوص ورزش رزمی مختلط در مجموعه ورزشی شهدای لواسان اظهار کرد: ما در این مورد اغماض نمی‌کنیم؛ قبلا به عوامل آنجا گفته بودیم که مراقبت کنند و اگر کسی به آنجا مراجعه کرد به ما اطلاع دهید تا از طریق مقامات نظارتی مساله پیگیری شود.

وی با بیان اینکه این اتفاق در روز جمعه و توسط افرادی که از تهران به مجموعه ورزشی مراجعه کرده‌اند افتاده است، گفت: نگهبان این مجموعه امروز جابجا و به جای دیگری منتقل شد و مسئول واحد فرهنگی ورزشی شهرداری لواسان که رئیس هیئت والیبال شهر هم می‌باشد، برکنار شد.

سرپرست شهرداری لواسان افزود: با برکناری آقای مصطفی خدابنده مسئول واحد فرهنگی ورزشی شهرداری لواسان، آقای یوسف نخلی در این مسئولیت به عنوان سرپرست مشغول به کار خواهد شد.

محمدرضا علی‌اکبری، بخشدار لواسانات نیز در این رابطه اظهار کرد: بعد از اطلاع بخشداری، این موضوع مجدانه از دستگاه‌های متولی امر اعم از شهرداری به عنوان مسؤول فضای ورزشی و اداره ورزش جوانان در سطح لواسان و شمیرانات به عنوان متولی امور ورزشی و ناظر بر عملکر صحیح متولیان ورزشی و پلیس امنیت اخلاقی و مجموعه اماکن و سایر دستگاه‌های منطقه پیگیری و با آن‌ها نامه‌نگاری شد.

وی گفت: شهرداری به تناسب حوزه مسؤولیتی باید پاسخگو باشد و اقدام لازم را بر اساس مقررات انجام دهد و با خاطیان برخورد انجام شود.

بخشدار لواسانات با بیان اینکه ورزشکاران منطقه لواسان سابقه ورزشی و تقید خوبی دارند، افزود: سعی می‌کنیم با برخورد متناسب با این تخلف، آرامش روحی مردم لواسانات و کسانی که معترض به این موضع هستند را تامین کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر