يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر گفت: هفت نفر از مصدومان حادثه آتش‌سوزی در مهمانسرای زائران مشهد که چند تن از بوشهری‌ها در آن اسکان داشتند تحت درمان هستند.به گزارش فکرشهر، علیرضا رئیسی در مورد مصدومان حادثه آتش‌سوزی مهمانسرای بوشهری‌ها در مشهد گفت: بلافاصله پس از دریافت این خبر یک کارشناس از مرکز فوریت‌های پزشکی بوشهر برای رسیدگی و همراهی با مصدومان حادثه به مشهد مقدس اعزام شد که وضعیتشان را رو به بهبود ارزیابی کرده است.
کد خبر: ۴۶۷۹
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۹

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر گفت: هفت نفر از مصدومان حادثه آتش‌سوزی در مهمانسرای زائران مشهد که چند تن از بوشهری‌ها در آن اسکان داشتند تحت درمان هستند.

به گزارش فکرشهر، علیرضا رئیسی در مورد مصدومان حادثه آتش‌سوزی مهمانسرای بوشهری‌ها در مشهد گفت: بلافاصله پس از دریافت این خبر یک کارشناس از مرکز فوریت‌های پزشکی بوشهر برای رسیدگی و همراهی با مصدومان حادثه به مشهد مقدس اعزام شد که وضعیتشان را رو به بهبود ارزیابی کرده است.

وی اضافه ‌کرد: پس از وقوع حادثه بیماران به بیمارستان امام رضا(ع) اعزام شدند که شش نفر از مصدومان پس از دریافت خدمات درمانی سرپایی از این بیمارستان مرخص شدند و هفت نفر دیگر از مصدومان در بیمارستان‌ تحت مراقبت هستند.

رئیسی افزود: دو نفر از مصدومان حادثه که خانم‌های 55 و 42 ساله هستند از ناحیه صورت، دست، پا و شکم دچار 60 و 65 درصد سوختگی درجه 2 و 3 هستند و در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و تحت درمان می‌باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: پنج نفر دیگر از مصدومان دارای سوختگی‌های 15 تا 55 درصد هستند که در بخش جراحی زنان و جراحی مردان بیمارستان امام رضا(ع) در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

رئیسی خاطر‌نشان‌ کرد: از این تعداد سه خانم 30 تا 35 ساله و دو کودک 11 و 12 ساله هستند.

در این حادثه آتش‌سوزی که صبح پنج‌شنبه 16 مرداد به دلیل نشت گاز در مهمانسرای بوشهری‌ها در مشهد مقدس اتفاق افتاد 13 نفر مصدوم شدند که در حال حاضر، هفت نفر از مصدومان حادثه در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد تحت درمان هستند که مراحل درمانشان تا چند هفته دیگر ادامه خواهد داشت.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر