دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: عضو شورای شهر بوشهر گفت: به منظور مشخص شدن زمان اتمام پروژه‌های شهری باید تابلو روز شمار برای زمان اتمام پروژه‌ها نصب شود.به گزارش فکرشهر، غلامرضا قادریان در جلسه شورای شهر بوشهر با تسلیت به مناسبت جان باختن تعدادی از مسافران سانحه سقوط هواپیمای مسافربری تهران - طبس اظهار داشت: در خیابان‌های سطح شهر برا اجرا پروژه‌ها حفاری‌هایی صورت می‌گیرد که زمان اتمام کار آن مشخص نمی‌شود و این نامشخص بودن زمان اتمام پروژه‌ها مشکلاتی را برای شهروندان و از جمله کسبه ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۴۶۹۰
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۱

فکرشهر: عضو شورای شهر بوشهر گفت: به منظور مشخص شدن زمان اتمام پروژه‌های شهری باید تابلو روز شمار برای زمان اتمام پروژه‌ها نصب شود.

به گزارش فکرشهر، غلامرضا قادریان در جلسه شورای شهر بوشهر با تسلیت به مناسبت جان باختن تعدادی از مسافران سانحه سقوط هواپیمای مسافربری تهران - طبس اظهار داشت: در خیابان‌های سطح شهر برا اجرا پروژه‌ها حفاری‌هایی صورت می‌گیرد که زمان اتمام کار آن مشخص نمی‌شود و این نامشخص بودن زمان اتمام پروژه‌ها مشکلاتی را برای شهروندان و از جمله کسبه ایجاد می‌کند.

عضو شورای شهر بوشهر با تاکید بر تسریع در اجرای پروژه‌ها ادامه داد: در کنار پارک باسیدون نیز تابلویی نصب شده که خیابان تا اطلاع ثانوی بسته است و این نامشخص بودن زمان بازگشایی خیابان منطقی به نظر نمی‌رسد و گذاشتن تابلو روز شمار برای پایان زمان اجرای پروژه‌های شهری می‌تواند کمک خوبی در جهت رفاه حال شهروندان باشد.

وی ادامه داد: در پارک دانشجو نیز گودال‌هایی برای کاشت درخت نخل ایجاد شده و این در حالی است که در شورا مقرر شده به علت ازدیاد کاشت نخل در سطح شهر گونه‌های مناسب‌تری بر درخت نخل ترجیح داده شود.

اعتراض شهروندان به حفاری صورت گرفته در خیابان شهید ماهینی

دیگر عضو شورای شهر بوشهر نیز با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاری یک حرفه ملی است و خبرنگاران رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری در سطح جامعه و تو سعه آن ایفا می‌کنند.

خدیجه گرشاسبی خاطرنشان کرد: حفاری صورت گرفته در خیابان شهید ماهینی مشکلاتی را برای برخی از شهروندان ایجاد کرده که بعضا اعتراض‌هایی نیز از سوی آنها مطرح شده و نیاز است حتی المقدور روند اجرای این پروژه تسریع شود.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر